Øv - hård mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2014

Anonym trådstarter

Taco78 skriver:

Det ligner meget vores - der går 25.700 kr til budgetten hver måned, 2000 kr til opsparingen og ca 15.000 kr tilbage til resten

I tjener "desværre" også meget mere end os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

Laulund87

Aner ikke hvilke måneder der er dyre, vi smider 17.000 kr ind på budgettet hver måned.

Anmeld

22. februar 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Er det jeres Bank der Lan lave beregninger på hvor meget i skal lægge om mdr for det et end beløb hve måned?

Vi har en masse ting som desværre ikke kan køre over budget kontoen, fordi den har abonnement hos kun tager dankort ikke pbs....

Anmeld

22. februar 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hader Marts - det betyder nemlig dyr mdr. - 20.000.- i udgifter..Hvordan er det hos Jer??

Marts er også led her, bl.a. pga vægtafgift til min mands store monstrum af en bil. Men det går over budgetkontoen, så vi mærker det ikke. 

Anmeld

22. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Undre mig faktisk lidt over det - for vores budget hedder:

Budget (fra min løn): 7000.-
Budget (fra min mands løn): 9800.-
Mad (fra min løn): 4000.-
Lommepenge: 1000.- hver
Opsparing - hvad der er tilbage

Har i fået tjekket og opdateret jeres budget?  Har prøvet en gang hvor der var regnet 22000 kr forkert pr år fra bankens side...

små hist og her blir til rigtig meget i sidste ende, os hvis man har glemt en i sit budget

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Har i fået tjekket og opdateret jeres budget?  Har prøvet en gang hvor der var regnet 22000 kr forkert pr år fra bankens side...

små hist og her blir til rigtig meget i sidste ende, os hvis man har glemt en i sit budget

Kom til at tænke på, at billånet ikke er med - altså 1595 + 510 til vejhjælp

Anmeld

22. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Kom til at tænke på, at billånet ikke er med - altså 1595 + 510 til vejhjælp

Det er en rigtig go ide og tjekke indkomst og især udgifter der er trukket over kontoer det seneste år... Nogle gange kan man godt selv glemme en hvis den ikke er hver måned :-)

jeg gør det selv min hver 6 måned for en sikkerhedsskyld....

Anmeld

22. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis jeg ikke lavede budget med gennemsnitlige overførsler hver måned så ville det være maj måned og november der var vores værste med regninger for 17.342 kr.

Det der trækker det op de måneder er licens og vægafgift samt el-regningen.

Men fordi jeg har et budget hvor det hele liver lagt til side i små bidder hver måned så bruger vi "kun" 14.856 kr. hver mdr. på regninger.... og derudover er der 448 kr. pr. mdr. til vores mobiler, og hver tredje måned renter fra kassekreditterne...

Vi har begge indkomst af KH-niveau grundet ledighed og sygdom så der kommer 20.456 kr. hver mdr.

Og så er der ca. 4.000 kr tilbage til alt hvad der kommer... undtagen de måneder hvor vi skal betale renter af kassekreditterne...

opsparing, benzin, hyggetur til min familie, diverse gaver når vi ses med veninderne og deres børn omkring børnenes fødselsdage, tøj, tandlægeregninger etc. etc....

Anmeld

23. februar 2014

FrkGranger

Anonym skriver:

Hader Marts - det betyder nemlig dyr mdr. - 20.000.- i udgifter..Hvordan er det hos Jer??

Vi gør som mange andre her inde det samme hver mdr og det er 10000 undtagen vores mobiler

Anmeld

23. februar 2014

serinasmor

Jeg mener også at marts er vores dyreste måned. Her har vi også budgetkonto der tager det meste (alt andet end mobil og offentlig transport), så det er ikke noget vi mærker som sådan.
Vi retter vores budget skema til jævnligt... Vi har danske bank og de har et skema liggende online..

Det lyder til at det ville være godt for jer at få sat økonomien i system... Kontakt banken og bed evt om hjælp til at lægge budget ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.