qwaszx skriver:
Voldsomt flot!
Må man spørge Hvordan?
Mange tak

Ja selvfølgelig. Det er faktisk simpelt (i teorien) nok, jeg sørger for at have negativ kaloriebalance. Det betyder egentlig bare at jeg spiser mindre end jeg forbrænder. Jeg er ikke fanatisk, men spiser flere grøntsager end jeg plejer og mindre brød, pasta, ris og kartofler.
Jeg spiser ikke rigtig rugbrød og lign. mere, da der er VILDT mange kalorier i brød. Til frokost får jeg forskellige salater, nogle gange med linser, quinoa eller andet.
Jeg spiser skyr med havregryn til morgen, frugt til formiddagsmad, salat til frokost også alm. aftensmad, med få eller ingen kulhydrater.
Uanset hvor mange kalorier der er i kulhydrater skal vi huske på at det er kroppens vigtigste energikilde, derfor bør det ikke skæres 100% væk.
Jeg spiser heller ikke sukker, chips eller andet i hverdagen OVERHOVEDET og begrænser indtaget i weekenderne. Jeg har en virkelig sød tand der kræver kræfter at kontrollere - Når trangen bliver for stor, spiser jeg chokolade. min 70% - Nogle uger har jeg spist liidt for meget chokolade, men stadig tabt mig!
Jeg forsøger også at få trænet, men da jeg tager medicin der kan gøre mig meget utilpas ved fysisk aktivitet er det begrænset. Jeg kan dog kun anbefale at "hjemmetræn" med videoer fra youtube.
Anmeld