Lidt pral..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.221 visninger
15 svar
26 synes godt om
22. februar 2014

Savannah

Har siden 6 januar været i gang med livsstilændring, ikke decideret kur.
Vejede mig i morges og har tabt 5 kg - måske ikke det vildeste, men jeg måler også cm og har i alt tabt 32!!!! Cm fordelt på bryst, hofte, talje, læg, lår og overarm.. Jeg er altså lidt stolt

Fortsat god weekend til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

Nettemor

Savannah skriver:

Vejede mig i morges og har tabt 5 kg - måske ikke det vildeste, men jeg måler også cm og har i alt tabt 32!!!! Cm fordelt på bryst, hofte, talje, læg, lår og overarm.. Jeg er altså lidt stolt

Hvor er du sej! Godt gået

Anmeld

22. februar 2014

Lotus86

Det da mega godt gået

Anmeld

22. februar 2014

Savannah

Mange tak!!
5 Down, 19 to go.......

Anmeld

22. februar 2014

Malonde1985

Flot 

Anmeld

22. februar 2014

Savannah

Malonde1985 skriver:

Flot 

Mange tak!

Anmeld

22. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vildt flot! Vh stine

Anmeld

22. februar 2014

Savannah

StineW79 skriver:

Vildt flot! Vh stine

Tak! Blev så overrasket idag da jeg talte cm i alt..

Anmeld

22. februar 2014

qwaszx

Savannah skriver:

Voldsomt flot! 

Må man spørge Hvordan? 

Anmeld

23. februar 2014

Savannah

qwaszx skriver:

Voldsomt flot! 

Må man spørge Hvordan? 

Mange tak
Ja selvfølgelig. Det er faktisk simpelt (i teorien) nok, jeg sørger for at have negativ kaloriebalance. Det betyder egentlig bare at jeg spiser mindre end jeg forbrænder. Jeg er ikke fanatisk, men spiser flere grøntsager end jeg plejer og mindre brød, pasta, ris og kartofler.
Jeg spiser ikke rigtig rugbrød og lign. mere, da der er VILDT mange kalorier i brød. Til frokost får jeg forskellige salater, nogle gange med linser, quinoa eller andet.
Jeg spiser skyr med havregryn til morgen, frugt til formiddagsmad, salat til frokost også alm. aftensmad, med få eller ingen kulhydrater.
Uanset hvor mange kalorier der er i kulhydrater skal vi huske på at det er kroppens vigtigste energikilde, derfor bør det ikke skæres 100% væk.
Jeg spiser heller ikke sukker, chips eller andet i hverdagen OVERHOVEDET og begrænser indtaget i weekenderne. Jeg har en virkelig sød tand der kræver kræfter at kontrollere - Når trangen bliver for stor, spiser jeg chokolade. min 70% - Nogle uger har jeg spist liidt for meget chokolade, men stadig tabt mig!

Jeg forsøger også at få trænet, men da jeg tager medicin der kan gøre mig meget utilpas ved fysisk aktivitet er det begrænset. Jeg kan dog kun anbefale at "hjemmetræn" med videoer fra youtube.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.