Risikerer vi at miste vores dagplejemor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
7 svar
1 synes godt om
22. februar 2014

Troldemommi

Vi er så glade for vores dagplejemor og Johanne forguder hende, hun er så skøn, men pt passer hun kun to børn som begge skal starte i børnehave efter sommerferien.

Vi har søgt om at få hende til at passe vores lille Daniel efter sommerferien, men pt er der ikke andre, så jeg ved ikke om vi kan få hende eller om hun risikerer at blive afskediget, det er kommunal dagpleje, er der nogen der ved noget?

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

L&V

Monica P skriver:

Vi er så glade for vores dagplejemor og Johanne forguder hende, hun er så skøn, men pt passer hun kun to børn som begge skal starte i børnehave efter sommerferien.

Vi har søgt om at få hende til at passe vores lille Daniel efter sommerferien, men pt er der ikke andre, så jeg ved ikke om vi kan få hende eller om hun risikerer at blive afskediget, det er kommunal dagpleje, er der nogen der ved noget?

Monica 

Det er jo svært at sige men hvis der ikke er børn nok så foreligger muligheden da

Anmeld

22. februar 2014

Troldemommi

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det er jo svært at sige men hvis der ikke er børn nok så foreligger muligheden da

Ja mit spørgsmål lyder måske lidt dumt det ved jeg, men jeg føler mig lidt uoplyst 

Hun er den eneste dp vi haft og jeg ville så gerne at hun også skulle passe Daniel 

Jeg håber bare at vi så snart får mere at vide, denne uvidenhed er træls 

Monica 

Anmeld

22. februar 2014

L&V

Monica P skriver:

Ja mit spørgsmål lyder måske lidt dumt det ved jeg, men jeg føler mig lidt uoplyst 

Hun er den eneste dp vi haft og jeg ville så gerne at hun også skulle passe Daniel 

Jeg håber bare at vi så snart får mere at vide, denne uvidenhed er træls 

Monica 

Ka da sagtens forstå dig. Når man har noget der fungere så vil man da beholde det. Hva med at prøve og ringe til jeres dp pædagog og høre. Hvordan ser det ud i jeres by er der mange børn og dagplejere eller hvordan

Anmeld

22. februar 2014

Troldemommi

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Ka da sagtens forstå dig. Når man har noget der fungere så vil man da beholde det. Hva med at prøve og ringe til jeres dp pædagog og høre. Hvordan ser det ud i jeres by er der mange børn og dagplejere eller hvordan

Det har jeg gjort  Hun kunne ikke fortælle mig noget om fremtiden, hun kunne kun fortælle mig en masse godt om Johanne som jeg godt ved  

Men tak alligevel  

Monica

Anmeld

22. februar 2014

L&V

Monica P skriver:

Det har jeg gjort  Hun kunne ikke fortælle mig noget om fremtiden, hun kunne kun fortælle mig en masse godt om Johanne som jeg godt ved  

Men tak alligevel  

Monica

Nårh men det er jo da os dejligt

Anmeld

23. februar 2014

2babygirls

Monica P skriver:

Monica 

Vores dp mor endte også med to børn da vores datter stoppede, og hun blev "afskediget" altså hun skulle vist på noget kursus... Dog var der for mange børn i byerne omkring og for få dagplejer, så chancen for at hun kunne fortsætte var stor.

Så vil sige det er 50/50

Anmeld

23. februar 2014

Troldemommi

2babygirls skriver:

Vores dp mor endte også med to børn da vores datter stoppede, og hun blev "afskediget" altså hun skulle vist på noget kursus... Dog var der for mange børn i byerne omkring og for få dagplejer, så chancen for at hun kunne fortsætte var stor.

Så vil sige det er 50/50

Må vist bare vente og se, men jeg syntes godt man kunne blive informeret lidt bedre, kommunen må da kunne se hvor mange børn der er skrevet op til dagplejen 

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.