Lang p**?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.650 visninger
22 svar
13 synes godt om
22. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg har lige et spørgsmål evt nogen har et svar

Når man er sammen med en fyr som er udstyret godt og man så bliver taget i en doggy ..
Hvad ligger til grunde for at det gør ondt når han kommer langt op? (Støder)
Kan man gøre noget så man "lærer" at kan tage den
Det både i doggy og når man ligger på ryggen og bliver "krøllet" sammen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

FrkGranger

Min kæreste er godt udstyret og snakkede med lægen, hendes svar var at det er livmoderhalsen som rammes..

Løsningen er at bruge stillinger hvor du kan styrer hvor langt ind den skal eller at han ikke kommer helt i bund..

Anmeld

22. februar 2014

B&J

FrkGranger skriver:

Min kæreste er godt udstyret og snakkede med lægen, hendes svar var at det er livmoderhalsen som rammes..

Løsningen er at bruge stillinger hvor du kan styrer hvor langt ind den skal eller at han ikke kommer helt i bund..

Nemlig man støver mod væggen og det kan gøre ondt.

der er ikke andet for han må stoppe med at støde i bund ellers i stillinger hvor i 100 ikke er så tætte...

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

FrkGranger skriver:

Er din kæreste ikke "træt af" at han ikke kan "få lov" at støde i bund?

Jeg kunne førhen godt holde den nogenlunde ud, men den hergang av av altså

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nemlig man støver mod væggen og det kan gøre ondt.

der er ikke andet for han må stoppe med at støde i bund ellers i stillinger hvor i 100 ikke er så tætte...

Mænd kan jo bare godt lide at kunne støde - det følelse bare som nedtur for mig at jeg ikke kan give ham det
Han elsker doggy, Meeen kan bare Ikk holde den smerte ud, strammer i hele under stellet hihi..

Anmeld

22. februar 2014

B&J

Anonym skriver:

Mænd kan jo bare godt lide at kunne støde - det følelse bare som nedtur for mig at jeg ikke kan give ham det
Han elsker doggy, Meeen kan bare Ikk holde den smerte ud, strammer i hele under stellet hihi..

der er også forskel på hvor tæt man er på ens mens og ægløsning, for når jeg er tæt på dem må min kæreste heller ikke men ellers hvis jeg er godt varmet op kan vi sagtens, men prøv forskellige stiller selv om han tager dig bag fra længere ned med numsen så har han jo længere vej for at komme ind også hvis du forstår

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

der er også forskel på hvor tæt man er på ens mens og ægløsning, for når jeg er tæt på dem må min kæreste heller ikke men ellers hvis jeg er godt varmet op kan vi sagtens, men prøv forskellige stiller selv om han tager dig bag fra længere ned med numsen så har han jo længere vej for at komme ind også hvis du forstår

Mænd vil jo gerne man svejer i ryggen, så de rigtig kan tage for sig..

Men det var da et råd jeg ku prøve

Anmeld

22. februar 2014

Savannah

Det er livmoderhalsen han rammer og det kan som du siger gøre frygteligt ondt. Min erfaring siger mig at det er ekstra følsomt før og efter mens, så der skal i nok være ekstra forsigtige.
Sørg for at være meget våd, evt med glidecreme og så gør det lidt ad gangen, så han langsomt gør det dybere og dybere. Hvis det stadig gør ondt, så ret ryggen ud, så kan han ikke støde nær så dybt Nu mere "krøllet" man er nu dybere kan han støde.
God fornøjelse

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

Savannah skriver:

Det er livmoderhalsen han rammer og det kan som du siger gøre frygteligt ondt. Min erfaring siger mig at det er ekstra følsomt før og efter mens, så der skal i nok være ekstra forsigtige.
Sørg for at være meget våd, evt med glidecreme og så gør det lidt ad gangen, så han langsomt gør det dybere og dybere. Hvis det stadig gør ondt, så ret ryggen ud, så kan han ikke støde nær så dybt Nu mere "krøllet" man er nu dybere kan han støde.
God fornøjelse

Der var noget jeg ikke vidste ang før/efter mens.
Han sagde nemlig med doggy "det plejer du som regl godt kan"
Men der r svaret jo

Anmeld

22. februar 2014

Savannah

Anonym skriver:

Der var noget jeg ikke vidste ang før/efter mens.
Han sagde nemlig med doggy "det plejer du som regl godt kan"
Men der r svaret jo

Dejligt du kunne bruge mit svar, her er det nemlig mens der gør den store forskel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.