Samlet forsendelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. august 2009

MoarViborg

Nu har jeg kigget med på sidelinjen på jeres flotte mmf kager, og har selv fået lyst til at prøve! Jeg har derfor kigget på en side der blev linket til i et tidligere indlæg ( http://www.cakecraftshop.co.uk), for at købe noget sugarpaste farve! Jeg regner med at købe en pakke med 10 forskellige farver..

Jeg kan dog se at der er to forskellige mærker, nogle der har gode/dårlige erfaringer med et af mærkerne? det ene hedder Sugarflair og det andet Squires Kitchen

Jeg vil endvidere høre om der er nogle fra Viborg eller omegn der kunne være interesserede i at bestille sammen med mig, så vi evt. kan spare lidt porto??

Mvh Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Mine hedder sugarflair, og jeg er rigtig glad for dem. De farver godt, og er drøje i brug.

Jeg bor i Ringsted, så kan desværre ikke hjælpe dig mht. portoen

Anmeld

4. august 2009

MoarViborg

Det er også det der hedder Sugarflair jeg havde tænkt på at bestille, så det lyder rigtig godt  En pakke farve holder altså til mere end en enkelt kage?

Anmeld

4. august 2009

MoarViborg

Aaargh! Hjælp!

Nu sidder jeg så og vil bestille på den her hjemmeside! Men hvad søren skal jeg skrive i feltet "Billing Post Code"?? Er det bare ligesom vores egne postnumre eller skal jeg skrive 000 eftersom det ikke er i UK?

Anmeld

5. august 2009

sarahb

dit post nummer

Anmeld

5. august 2009

MoarViborg

sarahb skriver:

dit post nummer

Tak

Anmeld

5. august 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Ja, en lille bøtte rækker langt. Jeg har brugt mest af den grønne og røde, har lavet pynt til 5-6 kager og et enkelt helt rødt overtræk, og har vel brugt 1/4 bøtte rød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.