Blærebetændelse:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.716 visninger
10 svar
1 synes godt om
21. februar 2014

Ønskebarnet2014

Hej tøser

Er der andre end mig der har blærebetændelse under graviditet eller har haft det under graviditet?

Er idag startet på en behandling mod det

Sker der baby noget eller er det normalt at man som gravid kan få det?

Jeg har ikke ondt men tisser bare meget

God weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

Ønskebarnet2014

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Er der andre end mig der har blærebetændelse under graviditet eller har haft det under graviditet?

God weekend

Klik her og skriv...

Anmeld

22. februar 2014

Astrid1984

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

God weekend

Jeg har haft det 2 gange indtil videre og er 23+6. Første gang fik jeg pencilin mod det, anden gang kunne det drikkes væk. Der sker ikke baby noget som sådan, men hvis man ikke får behandlet det kan det ende ud i for tidlig fødsel. Jeg plejer at have mange plukveer når jeg har blærebetændelse, det er det første tegn på blærebetændelse ved mig.

Anmeld

22. februar 2014

B&J

du er kommet i behandling så skal du være helt rolig, det der tit sker når man får blærebetændelse er man kan få plukveer og mange plukveer men så længe man holder øje med det så sker der ikke noget

Anmeld

22. februar 2014

ano14316

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

God weekend

Det er meget meget normalt at få når man er gravid... Jeg er også i behandling og bar måske gået med det meget meget længe... Måske en måned eller mere... Men har ingen symptomer... Andet end en smule ømhed i maven (hvilket jo ikke er mærkeligt når man er gravid)

Men det er vigtigt at få behandlet blærebetændelse da det senere kan sætte veer i gang...

Men hvis ellers du får penicillin der er godkendt til gravide er der ingen problemer...

Anmeld

22. februar 2014

Clisolka

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

God weekend

Jep, gravide er endnu "bedre" til at få blærebetændelse...

Jeg har kronisk blærebetændelse når jeg er gravid I første graviditet nåede jeg 6 behandlinger - her 2. gang var jeg stort set i behandling igennem hele graviditeten

Så længe du er i behandling er der ingen problemer - dog skal du være obs på det, når du kommer længere hen i graviditeten

Anmeld

28. februar 2014

ninkamus

Babymor1013 skriver:

Jep, gravide er endnu "bedre" til at få blærebetændelse...

Jeg har kronisk blærebetændelse når jeg er gravid I første graviditet nåede jeg 6 behandlinger - her 2. gang var jeg stort set i behandling igennem hele graviditeten

Så længe du er i behandling er der ingen problemer - dog skal du være obs på det, når du kommer længere hen i graviditeten

Jeg kan som ejer af alt for mange blærebetændelser anbefale cantharon, det fås i håndkøb hos helsekost forretningerne, må tages sammen med pencilin, og mens man er gravid.

jeg har pt haft to ture blærebetændelse under min graviditet, og kan så ikke ret godt tåle pencilin når jeg er gravid.

cantharon tages også forebyggende i daglig kur, jeg plejer at tage ca 14 dage/3 uger af gangen

trådstarter: jeg kan normalt mærke blærebetændelse inden lægerne kan måle det, men geaviditet skjuler symtomerne, jeg var i hvert fald noget overrasket over da jeg fik en positiv testsvar på en prøve, og ringede til dem for nu om de var sikre på det var mig  

Anmeld

1. marts 2014

Annette A

Med mit tredie barn havde jeg konstant blærebetændelse i de sidste 5 uger af graviditeten. Det gav plukveer og lægen havde en kamp med at finde egnet antibiotika mod betændelsen, så det var meget rodet og lykkes aldrig rigtig. Det endte med at jeg fødte 12 dage før tid pga mange vedvarende plukveer, hvilket jo var ok da jeg var så langt henne. Men ja man skal sørge for at få det behandlet for både baby og ens egen skyld og ja det er svært at mærke da det ikke føles som blærebetændelse ellers gør.

Anmeld

2. marts 2014

Clisolka

ninkamus skriver:

Jeg kan som ejer af alt for mange blærebetændelser anbefale cantharon, det fås i håndkøb hos helsekost forretningerne, må tages sammen med pencilin, og mens man er gravid.

jeg har pt haft to ture blærebetændelse under min graviditet, og kan så ikke ret godt tåle pencilin når jeg er gravid.

cantharon tages også forebyggende i daglig kur, jeg plejer at tage ca 14 dage/3 uger af gangen

trådstarter: jeg kan normalt mærke blærebetændelse inden lægerne kan måle det, men geaviditet skjuler symtomerne, jeg var i hvert fald noget overrasket over da jeg fik en positiv testsvar på en prøve, og ringede til dem for nu om de var sikre på det var mig  

Ja, jeg har altså en laaaaaaaaaaang forhistorie med blærebetændelse udenom mine graviditeter  Men anbefale mig noget helsekost, nej tak 

Anmeld

2. marts 2014

AnthonsMor

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

God weekend

Jeg havde det helt i starten af min graviditet, kunne absolut ingenting mærke..

Jeg fik en penicillin kur, som gjorde mig møgsyg (synes de piller smagte af neglelak), men bagefter var der ingenting, og min søn er i hvert fald sund og rask i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.