Termins scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. februar 2014

vandmanden

HEj jeg har været til mit 1.lægebesøg hvor hun henviste mig til en TS da jeg fik min spiral ud den 13.december og testede bragende   Positiv den 11. Januar  Og altså ikke vidste nøjagtigt langt jeg var henne. Har andre herinde prøvet at være til TS hvordan foregår det. ? Lægen sagde at det foregik igennem skeden, hvilket godt kan undre mig da jeg har en veninde der også er blevet tidligt scannet men kun på maven og der kunne de sagtens fastsætte en terminsdato. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

Rockertand

vandmanden skriver:

HEj jeg har været til mit 1.lægebesøg hvor hun henviste mig til en TS da jeg fik min spiral ud den 13.december og testede bragende   Positiv den 11. Januar  Og altså ikke vidste nøjagtigt langt jeg var henne. Har andre herinde prøvet at være til TS hvordan foregår det. ? Lægen sagde at det foregik igennem skeden, hvilket godt kan undre mig da jeg har en veninde der også er blevet tidligt scannet men kun på maven og der kunne de sagtens fastsætte en terminsdato. 

Ved en tidlig graviditet er det nødvendigt med en dildoskanning for at få det bedste overblik og dermed det bedste resultat.

Anmeld

21. februar 2014

VIPpigen

Tidligt i graviditeten får de oftest de bedste billeder igennem skeden. Derfor scanner de oftest den vej igennem.

Jeg har været til tidlig scanning i begge graviditeter, og begge gange er scannet gennem skeden. Da jeg var til scanning i december 7+ scannere hun først gennem skeden. Så perfekt hjerteblink og det hele... Hun prøvede på maven, men billedet var slet ikke så godt.

Med min datter blev jeg scannet i 11+ og de prøvede først på maven! intet kunne ses. Jeg var sikker på baby var væk, men da de scannere gennem skeden lå baby bare og puttede sig godt nede i mit bækken...

Så det mest normale er gennem skeden. Men nogen steder prøver de på maven først

Anmeld

21. februar 2014

Mariam90

vandmanden skriver:

Når man er under 3 måneder henne så laver de gennem skeden og det gør ik ondt eller noget som helst fordi babyen er såå lille til at starte med, de vil måle fostret og blommesækken og derfra vide hvor langt du er henne cirka. 

Genem maven vil de scanne når du er til NF som jeg ved og har gået igennem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.