Lægen vil ikke tage test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
11 svar
2 synes godt om
21. februar 2014

Anonym trådstarter

Hvornår testede i andre positiv? 

Jeg skulle have haft min mens. Den 11/2/2014, men den er ikke kommet endnu. Dvs. Den er 10 dage forsinket. Jeg har taget 4 test og de viser alle negative. 

Jeg ringdde til lægen, men fik at vide at de ikke ville teste blod før jeg var 3 uger over tid. 

Det et er ikke planlagt, at skulle få et barn nu, men hvis jeg er så beholder vi med glæde barnet  

hvornår kan man teste positiv? 

Jeg har meget ømme bryster og ondt i højre side af lysken. 

Jeg venter spændt på Jeres svar.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har efterhånden læst mig frem til at det er meget forskelligt hvornår den enkelte kan teste positiv.

Jeg havde en positiv test første gang jeg testede, en uge efter forventet mens. 
Men der er jo nogle der faktisk er rimelig langt henne før de faktisk kan teste positiv. 
Så jeg tror ikke der er så meget at gøre udover at at vente lidt endnu, og så prøve igen

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar

Ja, det kan jeg blive nødt til. Føler bare det tager en uendelighed Hehe.. 

Anmeld

21. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Tak for svar

Ja, det kan jeg blive nødt til. Føler bare det tager en uendelighed Hehe.. 

Det kan jeg godt forstå!
Selvom det er svært så prøv ikke at tænke for meget over det. - Har selv før oplevet at min mens kom 2 uger forsent, fordi jeg stressede lidt over at den var forsinket, og tankerne bare kørte i hovedet. Og da der ligesom blev ved med at være en enkel streg på testen hjalp det faktisk ikke før jeg slappede lidt af og fokuserede på noget andet

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

Ja, du har ret. 

Hjernen spiller så stor en rolle. Har bare altid haft regelmæssig menstruation. Har aldrig oplevet den har været forsinket og har aldrig oplevet at få ømme bryster når jeg skulle have menstruation. Derfor jeg fik en mistanke om at jeg måske var gravid.. 

Jeg må prøve at fokusere på arbejdet istedet for og se om den ikke kommer  

Anmeld

21. februar 2014

Frk. Petersen

Anonym skriver:

Jeg skulle have haft min mens. Den 11/2/2014, men den er ikke kommet endnu. Dvs. Den er 10 dage forsinket. Jeg har taget 4 test og de viser alle negative. 

Jeg ringdde til lægen, men fik at vide at de ikke ville teste blod før jeg var 3 uger over tid. 

Det et er ikke planlagt, at skulle få et barn nu, men hvis jeg er så beholder vi med glæde barnet  

det kan jeg ikke forstå de ikke vil de gjorde det med mig for to år siden..

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

Min læge vil ikke før man er 3 uger forsinket :/ ? 

Anmeld

21. februar 2014

modesty

Anonym skriver:

Jeg har altid haft super regelmæssig menstruation, men oplevede engang at jeg simpelthen sprang en måned over. Men tag den med ro og vent og se hvad der sker.

Anmeld

21. februar 2014

Sjwf

Jeg kunne først teste svagt positiv da jeg var 5 uger henne. Men det er meget forskelligt hvornår man kan teste positiv.

Tager du testen om morgen med morgen urin?

Anmeld

21. februar 2014

CaWi

Anonym skriver:

Hvis lægerne skulle tage en blodprøve på alle kvinder, når deres mens ikke kom til tiden, så kunne de jo ikke lave andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.