LineD skriver:
Ja som overskriften siger, for søren da de store bryster 
Inden jeg blev gravid havde jeg en fin lille D skål (Kunne godt bruge C hvis det skulle være) og nu 23+0 har jeg bare fået så store bryster, de kan ikke engang være i en DD mere og jeg er simpelthen ved at dø af dem her i varmen 
Hvad gør i andre? Hvordan får i lidt luft til dem her i varmen? Når jeg sidder hjemme har jeg helst ikke BH på da de knap kan være i nogen BH'er, men så kommer der jo det problem at de nu er så store de hviler på maven, og huden under dem bliver SIMPELTHEN så varm og irriteret...
Så kære mødre og kommende, har i nogle gode tips til de store bryster hehe, kan man smøre noget creme eller noget på huden under dem, eller er den eneste mulighed at koste på nogle dyre BH'er der kan løfte dem ordentligt og støtte så huden ikke dør nedenunder

Hjæææælp 
Bedste råd er helt klart at du investerer i en god BH der passer, som du kan bruge når du ikke er hjemme.. Jeg har selv en stor barm, brugte en G før graviditeten og må i H og I nu. Jeg har det selv bedst uden BH i denne varme, men har for nyligt købt mig en amme-bh samt en graviditetsbh inde på
www.notanshop.com. Bedste køb jeg længe har gjort... Nu kan jeg holde ud at have BH på - også i disse varme sommertimer
Anmeld