Ferie!! tykke lår! hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
6 svar
2 synes godt om
21. februar 2014

Anonym trådstarter

Vi skal på ferie om 3 uger, og jeg er, efter graviditet, STADIG "velsignet" med et par ordentlig skanker Taljen/maven er OK men det er de forbandede ben! Hvad filan skal jeg gøre med badetøj? Kender I noget rigtig godt badetøj til os med nogle ordentlige lårbasser? Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

Ciss

Min løsning plejer at være at bruge lille, let slåomskørt, som jeg har på over badetøjet, sålænge jeg er oppe af vandet.

Anmeld

21. februar 2014

Pigent

Jeg har altid shorts på når jeg bader. Det har ikke noget med mine lår at gør, men kan ikke vise mig foran andre i så lidt tøj.
Så en bikini overdele også shorts udenover min bikini trusser så har jeg det bedst

Anmeld

21. februar 2014

Sandratoft

Jeg ville også tage shorts på, sådan nogen løse lidt drengeagtige nogen og så en bikinitop på. 

Noget ala det her 

http://www.sport24.dk/nike-wmns-icon-woven-2-in-1-short.html 

Anmeld

21. februar 2014

LJMNA

Jeg har altid haft en rigtig fin stram mave men lår og røv er bestemt ikk noget at råbe hurra for, jeg har købt i stadium en bikinitop hvor der var løse shorts til super smart 

Anmeld

21. februar 2014

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Vi skal på ferie om 3 uger, og jeg er, efter graviditet, STADIG "velsignet" med et par ordentlig skanker Taljen/maven er OK men det er de forbandede ben! Hvad filan skal jeg gøre med badetøj? Kender I noget rigtig godt badetøj til os med nogle ordentlige lårbasser? Tak

Man kan købe badedragter hvor bunden bliver lidt som et lille skørt/kjole det dækker lårene. Sådan en har jeg nemlig.

Anmeld

21. februar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

Min mor har sådan en virkelig sød bikini nederdel.. Den er SÅ yndig, og så tager hun den over sin badedragt. Så det er både feminint og dækkende.  God ferie til jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.