krav for kommunal dagpleje i fjerritslev?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
8 svar
1 synes godt om
21. februar 2014

Chraz

Hej piger.
Jeg overvejer at søge job som kommunal dagpleje. Er ikke i tvivl om jeg har de personlige kvalifikationer til jobbet, men er i tvivl om hvorvidt mit hjem opfylder kravene. Jeg har kigget lidt på nettet men kan ikke finde nogle regler for dagplejers hjem i Fjerritslev hvor jeg bor.

Er der nogle der ved hvordan reglerne er her omkring for dagplejemødres hjem?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

Nolle

❤️ Ku være sejt hvis du kunne blive det. 

Anmeld

21. februar 2014

Chraz

Nolle skriver:

❤️ Ku være sejt hvis du kunne blive det. 

ville jeg også rigtig gerne!
Men er bare ikke sikker på huset opfylder kravene eftersom jeg ikke har ekstra værelse til dagplejebørnene og ved at vores badeværelse er ovenpå. Ved ikke hvad reglerne siger omkring trapper. men havde tænkt at Noahs værelse kunne bruges som legeværelse. Der er jo både puslebord og andre fornødne ting derinde.

Anmeld

21. februar 2014

Nolle

Chraz skriver:

ville jeg også rigtig gerne!
Men er bare ikke sikker på huset opfylder kravene eftersom jeg ikke har ekstra værelse til dagplejebørnene og ved at vores badeværelse er ovenpå. Ved ikke hvad reglerne siger omkring trapper. men havde tænkt at Noahs værelse kunne bruges som legeværelse. Der er jo både puslebord og andre fornødne ting derinde.

Det noget med du SKAL have et ekstra værelse som du " kun " bruger til når du har børne hjem. 

Men ring da til Jammerbugt og høre hvad de har sige til det . 

Anmeld

21. februar 2014

Chraz

Nolle skriver:

Det noget med du SKAL have et ekstra værelse som du " kun " bruger til når du har børne hjem. 

Men ring da til Jammerbugt og høre hvad de har sige til det . 

ja sådan mente jeg nemlig også reglerne var. Og så opfylder mit hjem ikke kravene.

Anmeld

21. februar 2014

VIPpigen

Jeg ved ikke hvordan reglerne er ved jer. Men vores gamle dp, og også en gæste dp vi havde, de havde ikke seperat legeværelse til børnene. Vores egen dp havde alt legetøj i stuen/køkkenet, der var så visse regler for sofaen, og diverse ting rundt omkring. Det har alle børnene forstået...

Den ene gæste dp hun havde tingene inde i den ene stue, hvord er også stod lidt andre møbler, som blev brugt uden for åbningstiden...

Men jeg ville da give din kommune et kald, og spørge dem...

pusleplads havde vores dp ude i gangen, da deres badeværelse er meget lille, og bestemt ikke kunne indholde et puslebord...

Anmeld

21. februar 2014

Fuglemor

Jeg har et lege hjørne i stuen. Og badeværelset er på samme etage. Men tæ ker også du skal ringe og hører. De kommer ud pg tjekker hjemmet og fortæller hvad der skal ændres

Anmeld

21. februar 2014

Chraz

VIPpigen skriver:

Jeg ved ikke hvordan reglerne er ved jer. Men vores gamle dp, og også en gæste dp vi havde, de havde ikke seperat legeværelse til børnene. Vores egen dp havde alt legetøj i stuen/køkkenet, der var så visse regler for sofaen, og diverse ting rundt omkring. Det har alle børnene forstået...

Den ene gæste dp hun havde tingene inde i den ene stue, hvord er også stod lidt andre møbler, som blev brugt uden for åbningstiden...

Men jeg ville da give din kommune et kald, og spørge dem...

pusleplads havde vores dp ude i gangen, da deres badeværelse er meget lille, og bestemt ikke kunne indholde et puslebord...

nårh ja for søren, man kan da have pusleplads i gangen. Vi har en lille gang der ville egne sig super hvis det blev til pusleplads med lidt hygge. Jeg tænker også jeg vil give dem et kald.

Anmeld

21. februar 2014

Chraz

Fuglemor skriver:

Jeg har et lege hjørne i stuen. Og badeværelset er på samme etage. Men tæ ker også du skal ringe og hører. De kommer ud pg tjekker hjemmet og fortæller hvad der skal ændres

okay. Jeg vil helt klart prøve at give dem et kald. Vi har masser af plads til der kan blive legehjørner i hvertfald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.