og igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. august 2009

Stumpen

må jeg lige understrege hvor skræmmende ens jeg synes de to piger de er..
Mathilde er på billedet nøjagtig 2 mdr -og fuld af homonknopper og Victoria er nøjagtig 3 uger... (Da jeg så det sidste billede i forrige indlæg --ses også nedenfor slog det mig at det billede havde jeg set før) 

(Ja nu ved du hvad der sker næste gang du beder om billeder Dorte  )
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Stumpen

Kan se at Victoria har hendes fars brede næse og Mathilde har min...  

Anmeld

5. august 2009

Munder

Ihhh, de er jo som 2 dråber vand. Du smider bare billeder ind, eeelllsker at se hvordan vores unger udvikler sig

Anmeld

5. august 2009

3rollinger

Det er helt vildt som de ligner hinanden. Men saa laenge det gik saa godt foerste gang er der jo ingen grund til at skifte strategi til anden gang . Skoenne er de ihvertfald begge to.

Anmeld

5. august 2009

Stumpen

Ahhh, jeg ved ikke helt hvor skøn Mathilde er på billedet med alle de homonknopper... Var jeres børn lige så medtaget??

Anmeld

5. august 2009

g.seerup

Ahhh, jeg ved ikke helt hvor skøn Mathilde er på billedet med alle de homonknopper... Var jeres børn lige så medtaget??

ja Mathilde så ligesådan ud..hun har altid været utrolig tør i huden, og knopper og eksem..alt muligt.. men Kristoffer..havde tre hormonknopper (som så blev til skoldkopper) og er lige så blød som han var da han kom ud.. mystisk synes jeg
Vildt som de ligner hinanden

Anmeld

5. august 2009

3rollinger

Stumpen skriver:

Daniel havde en smule, men jeg husker ikke at Laura havde noget.

Men det er da ligemeget. Jeg kan sagtesn se ind bag et par hormonknopper

Anmeld

6. august 2009

Charlie

Ja det er godt nok utroligt, so de ligner hinanden! De er som to alen af et stykke

Marcus så FORFÆRDELIG ud i ansigtet! Han fik rigtig mange hormonknopper, som blev blandet med noget børneeksem. Han havde deciderede skorper på kinderne. Han så virkelig frygtelig ud! Meget MEGET værre end Mathilde på det billede. Håber lillebror slipper lidt lettere om ved hormonknopperne, når vi kommer dertil.

Anmeld

6. august 2009

Stumpen

Charlie1980 skriver:

Ja det er godt nok utroligt, so de ligner hinanden! De er som to alen af et stykke

Marcus så FORFÆRDELIG ud i ansigtet! Han fik rigtig mange hormonknopper, som blev blandet med noget børneeksem. Han havde deciderede skorper på kinderne. Han så virkelig frygtelig ud! Meget MEGET værre end Mathilde på det billede. Håber lillebror slipper lidt lettere om ved hormonknopperne, når vi kommer dertil.

Hold da op kan det blive værre???? Kan se at Victoria også er ved at udvikle dem nu.... Kan du huske hvor længe de bliver??

Anmeld

6. august 2009

Charlie

Det kan du tro! Jeg har "desværre" ikke et billede af da det var værst, men tror mig, det var virkelig virkelig slemt. Jeg kan ikke huske, hvor længe det varer ved, men det forekommer mig, at jeg syntes, det var længe. Men det kan jo også være blevet forlænget af børneeksemen, eller også syntes jeg bare det var frygteligt længe, fordi det var så slemt...
Hvis jeg finder et billede af ham en dag, skal jeg prøve at uploade det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.