Mælk i bryst, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
12 svar
5 synes godt om
21. februar 2014

san

sad og snakket med manden inden han tog på job, da jeg pludselig mærker jeg bliver våd ved brystet, får kigget og se det allerede er mælk der kommer ud. Jeg er i dag 21+2, er det ikke tidligt det kommer? eller hvornår skal det begynde?

God dag til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er meget forskelligt jeg oplevede max at kunne presse en lille smule frem allersidst i graviditeten. Andre bruger indlæg halvdelen af graviditeten 

Anmeld

21. februar 2014

ano14316

san skriver:

sad og snakket med manden inden han tog på job, da jeg pludselig mærker jeg bliver våd ved brystet, får kigget og se det allerede er mælk der kommer ud. Jeg er i dag 21+2, er det ikke tidligt det kommer? eller hvornår skal det begynde?

God dag til alle

1. Gang havde jeg dryppende mælk fra ca. Halvvejs...

Efter jeg stoppede med at amme kunne jeg stadig trykke mælk ud indtil jeg blev gravid igen, så stoppede det.. (det er altså 1,5 år hvor jeg ikke ammede)

Nu er jeg o uge 26 og i sidste uge kom der mælk igen da jeg vaskede mig i badet.. men ikke noget der løber..

Anmeld

21. februar 2014

san

Okay syntes bare det var en lidt sjov oplevelse, da det lige pludselig kom.. min mand spurgte så, tror du så der er nok til når den lille kommer, hvis det allerede kommer nu  ... Ja mon ikke der lige skulle være en lille tår til ham hehe...

Anmeld

21. februar 2014

SjeBets

da jeg ventede nr 2 havde jeg stor problemer med mælk, nogle dage var der så meget tryk på at jeg helt havde den der fornemmelse at jeg burde have lagt et barn til, problemet var så bare at barnet var altså ikke født endnu.

Med den 1 og sidste er det først kommet efter fødslen

Anmeld

21. februar 2014

mortilfreja

san skriver:

Okay syntes bare det var en lidt sjov oplevelse, da det lige pludselig kom.. min mand spurgte så, tror du så der er nok til når den lille kommer, hvis det allerede kommer nu  ... Ja mon ikke der lige skulle være en lille tår til ham hehe...

Hehe  Nååå hvor er din mand sød og betænksom 

Jo mon ik der er nok når den lille kommer 

Anmeld

21. februar 2014

Mor til Ella

san skriver:

God dag til alle

Denne gang begyndte det uge 17, ikke noget der løber.

Første gang lagde jeg hvertfald ikke mærke til noget før jeg havde født

Anmeld

21. februar 2014

Clisolka

san skriver:

God dag til alle

Det er meget forskelligt 

Jeg selv begyndte da jeg var 17+ i min første graviditet, og måtte til slut gå med ammeindlæg  I min anden graviditet gik der dog lige et par uger ekstra 

Anmeld

21. februar 2014

Tulipan

san skriver:

God dag til alle

Jeg havde det allerede før MD, så det har nok været i uge 19 eller 20.
Har brugt indlæg siden, det er hverken blevet værre eller bedre. Er 34 uger henne nu...
Tror det er meget normalt

Anmeld

21. februar 2014

AnthonsMor

san skriver:

God dag til alle

Det er utrolig forskelligt, men det er "kun" råmælk, så der kommer nok ikke til at komme så meget du kommer til at skulle bruge 3 indlæg på en gang

Men hvis du føler der kommer noget så tag et ammeindlæg i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.