2. gangs, fra maven sank til fødsel?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2014

Clisolka

Maria&Lukas skriver:

Ja, hvor lang tid gik der? Hvis den altså sank.

Første gang sank den omkring uge 30, og anden gang var det lige et par uger før fødsel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

Lukas&Liam<3

Babymor1013 skriver:

Første gang sank den omkring uge 30, og anden gang var det lige et par uger før fødsel 

Øv at det er så forskelligt det giver mig vidst ikke rigtig noget at gå efter.

Anmeld

21. februar 2014

Aabye

Min mave sank 12 timer inden jeg fødte.. Samtidig gik vandet.. Fik dog ikke veer før 1 time og 20 min inden baby var ude..

Anmeld

21. februar 2014

Lukas&Liam<3

Aabye skriver:

Min mave sank 12 timer inden jeg fødte.. Samtidig gik vandet.. Fik dog ikke veer før 1 time og 20 min inden baby var ude..

Håber jeg gør som dig

Anmeld

21. februar 2014

Lukas&Liam<3

Aabye skriver:

Havde du kun veer 1 time og 20 min?

Anmeld

21. februar 2014

Aabye

Maria&Lukas skriver:

Havde du kun veer 1 time og 20 min?

Jep..  Det var anden gang jeg fødte..
Havde jeg givet efter for presseveerne så havde jeg kun haft veer i en time før knægten var ude.. 
Men eftersom jeg fik presseveer i bilen, og nægtede at føde der, så holdt jeg igen.. Hvilket viste sig at være et smart træk. For jeg kunne nemlig kun presse hovedet ud.. Skuldrene sad fast.. 

Anmeld

21. februar 2014

Lukas&Liam<3

Aabye skriver:

Jep..  Det var anden gang jeg fødte..
Havde jeg givet efter for presseveerne så havde jeg kun haft veer i en time før knægten var ude.. 
Men eftersom jeg fik presseveer i bilen, og nægtede at føde der, så holdt jeg igen.. Hvilket viste sig at være et smart træk. For jeg kunne nemlig kun presse hovedet ud.. Skuldrene sad fast.. 

Hold da op hvor vildt veerne er jo de værste.

Anmeld

21. februar 2014

Aabye

Maria&Lukas skriver:

Hold da op hvor vildt veerne er jo de værste.

Det var også en ret voldsom oplevelse... 
Mit første bar er født efter 4 timer og 50 min med veer.. Så det er ikke ligefrem fordi mine fødsler har trukket ud..
Jeg har også født begge gange uden smertestillende og uden bristninger (kun overfladiske ridser hvis man kan sige det sådan)..
Hvis der bliver en 3 gang, vælger jeg dog at bosætte mig PÅ sygehuset.. -.-' Tænk hvis det går endnu hurtigere for mig 3 gang.. Det kan jeg sku ikke lige overskue hvis jeg skal være helt ærlig.. 

Anmeld

21. februar 2014

Lukas&Liam<3

Aabye skriver:

Det var også en ret voldsom oplevelse... 
Mit første bar er født efter 4 timer og 50 min med veer.. Så det er ikke ligefrem fordi mine fødsler har trukket ud..
Jeg har også født begge gange uden smertestillende og uden bristninger (kun overfladiske ridser hvis man kan sige det sådan)..
Hvis der bliver en 3 gang, vælger jeg dog at bosætte mig PÅ sygehuset.. -.-' Tænk hvis det går endnu hurtigere for mig 3 gang.. Det kan jeg sku ikke lige overskue hvis jeg skal være helt ærlig.. 

Det kan jeg godt nok godt forstå
Det er lige hurtigt nok til at man kan følge med. Havde veer ca 9 timer sidste gang, vandet var dog begyndt at sive 6 timer inden. Så det var heller ikke en af de værste

Anmeld

21. februar 2014

Aabye

Maria&Lukas skriver:

Det kan jeg godt nok godt forstå
Det er lige hurtigt nok til at man kan følge med. Havde veer ca 9 timer sidste gang, vandet var dog begyndt at sive 6 timer inden. Så det var heller ikke en af de værste

Præcis.. Jeg har dog, begge gange, været ret klar i hovedet.. Anden gang var det en anelse surrealistisk at det gik så stærkt, selvom jeg var forberedt på at det ville gå hurtigere.. Også fordi jeg havde været 3 cm åben i 2 uger uden nogen livmoderhals.. Så jeg vidste godt at det ville gå hurtigt.. Men havde ikke regnet med at det ville gå SÅ stærkt.. 
Og så var det jo også en stor baby der kom ud, hvilket kom meget bag på os alle sammen... Han var et helt kilo tungere end de havde skønnet ham til 12 timer tidligere da mit vand var gået.. :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.