Underholdning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
1 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar 2014

Anonym trådstarter

Min veninde skal giftes og til hendes bryllup er vi en flok rigtig gode veninder, der gerne vil lave noget underholdning, hun er den sidste i flokken der skal giftes, og derfor har vi været til mange bryllupper sammen, hvor der allerede har været en masse, så please kom med gode, kreative, anderledes indslag til et bryllup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Min veninde skal giftes og til hendes bryllup er vi en flok rigtig gode veninder, der gerne vil lave noget underholdning, hun er den sidste i flokken der skal giftes, og derfor har vi været til mange bryllupper sammen, hvor der allerede har været en masse, så please kom med gode, kreative, anderledes indslag til et bryllup

Min mands bror og kone lavede et indslag til vores bryllup hvor hun rejste sig op og sagde hun havde fået fingrene i min dagbog, og han rejste sig op og sagde han havde fundet min mands!

Så havde de taget en del ting fra vores 10 årige forhold som de så læste op omkring. Hvilket var utrolig skægt da den måde jeg åbenbart så tingene var anderledes end min mand.

Et eksempel:

Mand: Kære dagbog. så fik konen sig en lille hund, så kan jeg ånde lettet op en periode, for så har hun ikke tid til at tænke på baby

Kone: Kære dagbog. jeg har fået en hund, den er bare sød, men hvis han tror jeg glemmer baby er han da godt dum

De gjorde det bare super godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.