Hjælp bange for at være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
4 svar
6 synes godt om
20. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej alle, håber der er nogle der kan hjælpe mig eller give mig nogle råd!

jeg har de sidste par mdr dyrket ubeskyttet sex (han er ikke kommet i mig, trukket sig ud inden) 

jeg fik min menustration sidste måned, dog halvanden uge før tid. Og nu har jeg ikke fået den i denne måned, er gået halvanden uge over tid og brun bløder lidt (det kommer og går) og mit humør svinger meget frem og tilbage! Jeg har lige taget en test og den var negativ men kan man stole på det? Er meget i tvivl - håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej alle, håber der er nogle der kan hjælpe mig eller give mig nogle råd!

jeg har de sidste par mdr dyrket ubeskyttet sex (han er ikke kommet i mig, trukket sig ud inden) 

jeg fik min menustration sidste måned, dog halvanden uge før tid. Og nu har jeg ikke fået den i denne måned, er gået halvanden uge over tid og brun bløder lidt (det kommer og går) og mit humør svinger meget frem og tilbage! Jeg har lige taget en test og den var negativ men kan man stole på det? Er meget i tvivl - håber i kan hjælpe

1. 2. 3.

den der "han trak sig før han kom" kan man, undskyld mit franske, stikke op hvor solen aldrig skinner! 
Den holder ikke en meter, så du kan sagtens være blevet gravid.. Men tag og vent et par dage og tag en ny test, er den stadig negativ, og ingen mens, så ring til lægen, så tager han/hun en blodprøve også ved du det i hvert fald!

Krydser for, at udfaldet er som du vil det!

Anmeld

20. februar 2014

Anonym trådstarter

Ja jeg ved det godt, men tak for rådet - det vil jeg gøre 

Anmeld

20. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja du kan sagtens være gravid..... At "stå af i Roskilde" er verdens dårligste prævention! Tag en test mere i overmorgen, hvis den er negativ og der ingen mens er, får du en blodprøve hos lægen. 

Anmeld

20. februar 2014

Anonym trådstarter

Spørger sikkert dumt, da det er helt nyt for mig men brun bløder meget lidt i den her uge hvor jeg skulle have haft min menustration! Er det et symptom på graviditet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.