Og hvad gør jeg så nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
7 svar
9 synes godt om
20. februar 2014

Anonym trådstarter

Ja det er mit spørgsmål.. Hvad gør jeg så nu?

Jeg har forsøgt på alverdens måder at forføre min mand. Jeg har åbenlyst bare klædt mig af, jeg har prøvet med små hints, åbenlyse forsøg på at tænde ham og det sidste nye er, at forsøge mig med erotiske (detalje beskrevet beskeder om hvad jeg gør ved ham osv. Meget erotiske!) beskeder, men også uden held..

Hvad skal jeg gøre? Jeg vil jo bare gerne have sex, erotik er efterhånden rimelig villig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

PernilleogLouis

Har du spurgt ham hvad problemet er??

Anmeld

20. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Ja det er mit spørgsmål.. Hvad gør jeg så nu?

Jeg har forsøgt på alverdens måder at forføre min mand. Jeg har åbenlyst bare klædt mig af, jeg har prøvet med små hints, åbenlyse forsøg på at tænde ham og det sidste nye er, at forsøge mig med erotiske (detalje beskrevet beskeder om hvad jeg gør ved ham osv. Meget erotiske!) beskeder, men også uden held..

Hvad skal jeg gøre? Jeg vil jo bare gerne have sex, erotik er efterhånden rimelig villig..

altså hvis de ting ikke tænder ham, er der noget galt. Noget der trykker ham og du er nød til at snakke med ham, i stedet for at bruge kræfter på at forfører ham, når det ikke virker.

Så snak med ham.

Anmeld

20. februar 2014

Elgaard73

Hvad med at tale med ham...?

Anmeld

20. februar 2014

JH12

Ligesom de andre skriver, så vil jeg også tage en snak med ham.. 

Anmeld

21. februar 2014

Sujan

Tror ikke alt det der hjælper... Det er ligesom børn der plager om at få et eller andet.. Så gider man ikke...
Min mand prøver også alt det der i perioder hvor min lyst ikke er så stor... Det gør bare min lyst meget meget mindre... Så når han ENDELIG holder op får jeg lysten lidt tilbage..

Anmeld

21. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sujan skriver:

Tror ikke alt det der hjælper... Det er ligesom børn der plager om at få et eller andet.. Så gider man ikke...
Min mand prøver også alt det der i perioder hvor min lyst ikke er så stor... Det gør bare min lyst meget meget mindre... Så når han ENDELIG holder op får jeg lysten lidt tilbage..

Præcis! Intet er så stort en turnoff, som plageri  Det er virkelig det sidste der hjælper 

Ts: hvis hans lyst er i bund (også når du ikke gør diverse anstrengelser), så snak med ham? Min lyst er også helt væk i perioder og så spørger min kæreste da bare "hvad der lige sker", og så snakker vi lidt om det. Det er slet ikke så farligt 

Anmeld

21. februar 2014

MorDk

Snak med ham! Det er mit eneste råd til dig. Vejen frem er kommunikation ♥ Held & Lykke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.