Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LinLin skriver: Jeg er gravid for sjette gang og for første gang har jeg kvalme jeg er 6+6 i dag... Er det ikke mærkeligt...? Er der andre der kun har haft det een af gangene de var gravid?Er nok mest nervøs for at det er fordi der er to!
Jeg er gravid for sjette gang og for første gang har jeg kvalme jeg er 6+6 i dag... Er det ikke mærkeligt...? Er der andre der kun har haft det een af gangene de var gravid?Er nok mest nervøs for at det er fordi der er to!
Ved min datter havde jeg ikke kvalme - denne gang har jeg haft meget kvalme, madlede og generelt bare dårligt !! - denne gang er det en dreng...
//Mette
MKBP skriver: Ved min datter havde jeg ikke kvalme - denne gang har jeg haft meget kvalme, madlede og generelt bare dårligt !! - denne gang er det en dreng... //Mette
AnjaM skriver: Jeg havde kun kvalme under min første graviditet - men det var så også under heele graviditeten Tillykke med den lille spire
Jeg havde kun kvalme under min første graviditet - men det var så også under heele graviditeten Tillykke med den lille spire
LinLin skriver: Jeg havde ingen gener overhovedet med mine drenge... Sidste gang jeg var gravid havde jeg svedeture og følte mig svimmel indimellem. Det var en pige... (Men jeg nåede kun til 14+4...)
Jeg havde ingen gener overhovedet med mine drenge... Sidste gang jeg var gravid havde jeg svedeture og følte mig svimmel indimellem. Det var en pige... (Men jeg nåede kun til 14+4...)
:-) Det er vist også sådan det plejer at være - altså ifølge de "kloge" - at ved piger får man det skidt og ved drenge har man ingen gener, - men ikke I mit tilfælde :-)
MKBP skriver: :-) Det er vist også sådan det plejer at være - altså ifølge de "kloge" - at ved piger får man det skidt og ved drenge har man ingen gener, - men ikke I mit tilfælde :-) //Mette
Første graviditet (fik abort i uge 10) havde jeg kvalme non-stop! Kastede op hver 5 minut, det er ingen overdrivelse. Har aldrig i mit liv været så dårlig!
Anden graviditet uden nogen form for kvalme
6 gang hold da op, hvordan ka du holde til så mange graviditeter og børn.
hatten af for dig men mange har jo nemme graviditeter :/ bar ik mig.
E.J.mor. skriver: 6 gang hold da op, hvordan ka du holde til så mange graviditeter og børn. hatten af for dig men mange har jo nemme graviditeter :/ bar ik mig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128