Arbejde el su lån?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
9 svar
1 synes godt om
20. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej piger ��

Jeg studerer med kæreste og 2 børn. Indtil nu har jeg arbejdet ved siden af studiet hveranden weekend, men synes det er rigtig hårdt når der også er praktik.. Derfor vil jeg høre hvordan i andre klarer den - su lån eller arbejder i??? Jeg vil jo allerhelst undgå su lån, men arbejdet kan jeg næsten ikke overskue.. Ydermere havde jeg tænkt bare at søge om fri fra job mens jeg er i klinik, men kom så frem til at jeg måtte ta vagterne pg evt bytte mig fra dem, men så giver chefen mig ekstra vagter i den modsatte weekend!! Så jeg føler jeg drukner her ��

denne uddannelse er er en investering for livet, og jeg skal ikke komme bagud i studiet og pludselig måtte opgive det pga. et deltidsarbejde! Studiet må sku ha første prioritet, og så må man evt sidde med en lille gæld til sidst... ��

hvorn klarer i den?? Vi kan muligvis godt klare den helt uden su lån hvis jeg stopper mit job. Der skak bare skæres ind til benet, men sådan er livet jo som studerende ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

Emilie91

Anonym skriver:

Hej piger ��

Jeg studerer med kæreste og 2 børn. Indtil nu har jeg arbejdet ved siden af studiet hveranden weekend, men synes det er rigtig hårdt når der også er praktik.. Derfor vil jeg høre hvordan i andre klarer den - su lån eller arbejder i??? Jeg vil jo allerhelst undgå su lån, men arbejdet kan jeg næsten ikke overskue.. Ydermere havde jeg tænkt bare at søge om fri fra job mens jeg er i klinik, men kom så frem til at jeg måtte ta vagterne pg evt bytte mig fra dem, men så giver chefen mig ekstra vagter i den modsatte weekend!! Så jeg føler jeg drukner her ��