Hvad syntes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
3 svar
1 synes godt om
20. februar 2014

Anonym trådstarter

Langt om længe kom jeg til 2 lægebesøg selvom jeg er uge 27+2 idag.

Det er åbentbart ikke så vigtigt når man ikke er syg. Så jeg kunne først få en tid idag selvom det er et par uger siden jeg skulle have været der.

Når men det viser sig desværre at der hvide blodlegemer i min urin (evt. Blærebetændelse)

Jeg er lidt indebrændt fordi hvis det viser sig jeg har blærebetændelse også først er kommet til lægen nu..

Det kunne være opdaget før hvis jeg var kommet til lægen som jeg skulle i uge 24 frem for uge 27+2.

Føler mig ikke rigtigt taget seriøst fordi man ikke er "syg" men bare gravid og derfor kommer i anden række.

Skal man være nervøs fordi man måske har blærebetændelse.

Er alt okay med Baby selvom man har det?

hvad syntes i om ovenstående?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Langt om længe kom jeg til 2 lægebesøg selvom jeg er uge 27+2 idag.

Det er åbentbart ikke så vigtigt når man ikke er syg. Så jeg kunne først få en tid idag selvom det er et par uger siden jeg skulle have været der.

Når men det viser sig desværre at der hvide blodlegemer i min urin (evt. Blærebetændelse)

Jeg er lidt indebrændt fordi hvis det viser sig jeg har blærebetændelse også først er kommet til lægen nu..

Det kunne være opdaget før hvis jeg var kommet til lægen som jeg skulle i uge 24 frem for uge 27+2.

Føler mig ikke rigtigt taget seriøst fordi man ikke er "syg" men bare gravid og derfor kommer i anden række.

Skal man være nervøs fordi man måske har blærebetændelse.

Er alt okay med Baby selvom man har det?

hvad syntes i om ovenstående?

Dine hormoner taler meget højt lige nu

Umiddelbart er blærebetændelse ikke farligt for barnet, men mere for dig, og det er det jo uanset om du er gravid eller ej.. De tager skam gravide seriøst, det skal de jo.. Det er en del af deres job, ligesom de skal tage børn og ældre seriøst.. 

Det er jo slet ikke sikkert du har fået det før uge 24, måske er det kommet for 4 dage siden, også havde du gået endnu længere med det, hvis det ikke var blevet opdaget..

Du får bare besked på at købe noget gravidvenlig penicillin og dem skal du spise og bum væk er det..

Anmeld

20. februar 2014

Lilotte87

Blærebetændelse øger chancen for for tidlig fødsel, så selvfølgelig skal det behandles. 

Jeg ville dog ikke gå i panik, men undrer mig over om ikke du fik tid til dette lægebesøg allerede ved det første? 

Anmeld

20. februar 2014

Anonym trådstarter

Lilotte87 skriver:

Blærebetændelse øger chancen for for tidlig fødsel, så selvfølgelig skal det behandles. 

Jeg ville dog ikke gå i panik, men undrer mig over om ikke du fik tid til dette lægebesøg allerede ved det første? 

Det fik jeg ikke da hun sagde jeg bare skulle ringe 1 uge før besøget og booke tid. Så det kom også som et chok for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.