Køn til MD i Kolding?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar 2014

Loan

Hej alle

Jeg har fået et lille nys om at man til MD i Kolding ikke kan vide sig sikker på at få kønnet at vide, og at dette i flere tilfælde har været forkert i sidste ende.

Det gør selvfølgelig mig meget betænkelig, da det betydet meget for mig og planlægning at vide kønnet, og føle jeg kan være sikker på deres ord. Selvfølgelig kan fejl ske, det jeg godt klar over

Derfor vil jeg gerne være lidt på forkant med det, om hvor man i Kolding/Vejen omegnen kan få foretaget en kønsscanning i tilfælde af de ikke vil oplyse det eller virker usikre, og hvad prislejet er rundt omkring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

Håber

Loan skriver:

Hej alle

Jeg har fået et lille nys om at man til MD i Kolding ikke kan vide sig sikker på at få kønnet at vide, og at dette i flere tilfælde har været forkert i sidste ende.

Det gør selvfølgelig mig meget betænkelig, da det betydet meget for mig og planlægning at vide kønnet, og føle jeg kan være sikker på deres ord. Selvfølgelig kan fejl ske, det jeg godt klar over

Derfor vil jeg gerne være lidt på forkant med det, om hvor man i Kolding/Vejen omegnen kan få foretaget en kønsscanning i tilfælde af de ikke vil oplyse det eller virker usikre, og hvad prislejet er rundt omkring.

I Kolding stor center koster en kønsscanning 400kr

Anmeld

20. februar 2014

Loan

Håber skriver:

I Kolding stor center koster en kønsscanning 400kr

Vidste slet ikke man kunne det inde i Koldings Storcenter  Er der andre steder eller nogen erfaringer med MD i Kolding?

Anmeld

20. februar 2014

Håber

Loan skriver:

Vidste slet ikke man kunne det inde i Koldings Storcenter  Er der andre steder eller nogen erfaringer med MD i Kolding?

Har ingen børn så ingen erfaringer

http://www.graviditetsscanning.dk/priser/

har ikke hørt om andre

Anmeld

20. februar 2014

Kløver

Jeg kan anbefale jordemoder.dk, ligger godtnok i Fredericia.

Anmeld

20. februar 2014

Aabye

Loan skriver:

Hej alle

Jeg har fået 2 gange MD (2 forskellige graviditeter selvfølgelig) på Kolding Sygehus.. Begge gange fik jeg kønnet at vide.. Og begge gange passede det..

Anmeld

20. februar 2014

SanneL

Jeg har også fået 2 MD skanninger i Kolding. Og kønnet passede begge gange.

Anmeld

20. februar 2014

Kløver

Maja84 skriver:

Jeg kan anbefale jordemoder.dk, ligger godtnok i Fredericia.

Har været til 2 alm md og 2 tidlige og skal snart til 3 md. Ved første sagde vi at vi ikke ønskede køn, hvor de sagde at det var heller ikke noget de kiggede efter eller snakkede om. 2 gang vidste vi det var en pige og omtalte som hun, og han spurgte henkastet om vi vidste det blev en pige. Vi sagde ja, og kort efter sagde han lidt henkastet at det vist også så sådan ud.
Vi har hørt om flere som fik forkert køn, så at sige. En vidste det blev en dreng, men ud kom altså en pige, så der stod de med blåt værelse, blåt tøj osv
De har intet sagt om køn til de tidlige md.

Tror også det kommer meget an på hvem der scanner og humøret den dag, og hvor travlt de har

Anmeld

20. februar 2014

Aabye

Jeg har altid spurgt sådan lidt henkastet til sidst i skanningen om de havde tid og lyst til at kigge efter kønnet. Mest af praktiske årsager.. Og det har aldrig været et problem.. 
Ved min første fik jeg en ekstra skanning i uge 39 fordi min jordemoder mente at baby var noget større end gennemsnittet.. Der spurgte lægen der skannede mig selv om vi kendte kønnet og om han skulle tjekke det igen..

De plejer at være ret søde hvis man spørger pænt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.