Yes Yes Yes - Bootcut kommer tilbage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.530 visninger
18 svar
28 synes godt om
20. februar 2014

*Pingvinen*

Og dét er fantastisk for os med former og for ikke at sige, hvor meget mere behagelige de er at gå i.
Så lige i Go' morgen Danmark, at bootcut, pliceret nederdel og fodformet sandaler kommer frem nu.... skønt for fødderne igen
Nå ville ikke noget, andet end lige hylde bootcut
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

Pinkrose

Totalt uvidende her :p

Men hvad er der specielt ved den type model af bukser ?

Anmeld

20. februar 2014

Clisolka

Me like 

Jeg har også de sidste mange år gået efter Bootcut, så det vil jeg glæde mig til 

Anmeld

20. februar 2014

*Pingvinen*

Denisep skriver:

Totalt uvidende her :p

Men hvad er der specielt ved den type model af bukser ?

Det er som på de par billeder, jeg har sat ind. Der er vidde i underbenene i stedet for slimline hele vejen ned. Og kommer bootcut så ovenikøbet også med høj, eller højere talje er det helt perfekt for os der har været gravide nogle gange også

Anmeld

20. februar 2014

dorthemus

Bootcut OG højtaljede

Anmeld

20. februar 2014

*Pingvinen*

dorthemus skriver:

Bootcut OG højtaljede

Yes Yes dét kan vi li'...
Også gerne lidt mere ''flad-pattet'' Dælme ikke nemt og pænt, synes jeg, at have blusen/skjorten inden i bukserne, når man bruger en E-skål og har total timeglasfigur.

Anmeld

20. februar 2014

wamse

Yay

Bootcut OG behagelige sandaler

Anmeld

20. februar 2014

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
*Pingvinen* skriver:

Og dét er fantastisk for os med former og for ikke at sige, hvor meget mere behagelige de er at gå i.
Så lige i Go' morgen Danmark, at bootcut, pliceret nederdel og fodformet sandaler kommer frem nu.... skønt for fødderne igen
Nå ville ikke noget, andet end lige hylde bootcut

Det var dælme dejligt
Synes jeg har lidt nok med de her får-min-røv-til-at-virke-meget-størrer-end-den-er-bukser

Anmeld

20. februar 2014

Aabye

Det var da lækkert.. Jeg har også ledt og ledt og ledt efter bukser med bootcut i laaaang tid.. For det er altså bare ikke specielt charmerende med mig i for tæt siddende bukser.. 

Anmeld

20. februar 2014

Papillon

Er bootcut ikke ligeså tætsiddende omkring hofter, røv og lår som andre bukser? Forstår ikke helt, hvorfor de er en fordel for kvinder med former, forklar lige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.