Spørgsmål, spørgsmål :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. februar 2014

Mama2012

Så sidder man her og er gravid med endnu en positiv test - for en er jo ikke nok

Vi har en søn i forvejen på 1,5 år og de sidste par uger har han været EKSTREMT morsyg hele tiden, ikke engang far duer mere. Så er det jeg tænker, er det noget med, at han kan sanse graviditeten? Selvfølgelig uden at vide, hvad det er og reagerer på det?

Har nogen erfaringer med dette?

Og også gerne med blærebetændelse - forebyggelse og behandling?

Kram 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ved ikke med børn og graviditet, men forebyggelse af blærebetændelse kan gøres ved tranebær-tabletter/juice så vidt jeg ved. Og varme trusser 

Anmeld

19. februar 2014

Rockertand

Mama2012 skriver:

Så sidder man her og er gravid med endnu en positiv test - for en er jo ikke nok

Vi har en søn i forvejen på 1,5 år og de sidste par uger har han været EKSTREMT morsyg hele tiden, ikke engang far duer mere. Så er det jeg tænker, er det noget med, at han kan sanse graviditeten? Selvfølgelig uden at vide, hvad det er og reagerer på det?

Har nogen erfaringer med dette?

Og også gerne med blærebetændelse - forebyggelse og behandling?

Kram 

Det er bare den alder, det kan komme og gå flere gange og skifte ret hurtigt mellem far og mor eller overvejende altid være den ene, helt uforudsigeligt.
Tror at det er os voksne, der er hurtige til at tillægge børn eller husdyr eller naboens kanariefugl evner, de ikke har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.