Christina88 skriver:
Nu skal jeg oplyse dig om hvorfor brudebuketter er så dyre.
Brudebuketter kræver en del mere forberedelse, bl.a. bruges der ekstra tid på bladene som buketten afsluttes med og det grønne som kommes mellem blomsterne.
I prisen ligger også det bånd som kommes om stilkene og som også tager ekstra tid at komme omkring.
En "rigtig" brudebuket koster 1000.-+ fordi alle blomsterne bliver trådet og det tager enormt lang tid, samt blade til afslutning og grønt som skal mellem blomsterne og derfor koster buketten naturligt mere.
Hvis ikke du vil ofre alt for mange penge på en buket og er ligeglad med, at få bundet stilkene ind, samt den pænere blad afslutning, så skal du købe en lille rokoko buket. Det er en tæt bundet buket, som minder om rådhus buketten.
Tak for oplysningen om rokoko buketen, det vil jeg forhøre mig om, det er nemlig ikke så vigtig for mig til den dag.
Skal jo ikke giftes i hvid og det er "bare" et surprise bryllup samtidig med barnedåben, ville bare gerne have en lille buket i hånden når vi nu står der.
Jeg er godt klar over at der er noget arbejde i en brudebuket og betaler gladeligt prisen, hvis og når vi får råd til et stort bryllup en dag.
Men lige nu, forsøger vi at spare sammen til indskud til et lejet hus, vi står nr 1 på listen, så det ville være træls hvis vi står med for lidt penge den dag der er et hus ledigt, fordi vi har brugt det på bryllup ovs
Anmeld