har idag været på Hillerød for at drøfte evt igangsættelse. Det var en hård omgang, da der er en del psykisk bag det hele. Men efter en times samtale, skanning og tjek af understellet, vil min journal nu blive taget med på konferencen imorgen.
Vil blive ringet op efterfølgende, og hvis de godtager det, skal jeg ind på mandag og sættes igang. Der vil jeg så være 39+6. Har hele tiden troed at jeg havde termin d. 24. hvilket også står i min vandrejournal. MEN i min e-journal er min termin så d. 25. februar... Så det er den vi går ud fra nu.
Er godt nok nervøs, håber virkelig at de vil sætte mig igang, da jeg ellers ikke ved hvad jeg skal stille op, så kan de lige så godt gøre operationsbordet klar med det samme 
Lægen foreslog også kejsersnit, men vil bare så gerne føde vaginalt af flere årsager.
Nå men scanningen viste en lillesøster på 3278 gram, og hun lå fint med hovedet i bækkenet og klar til at komme ud 
Fik kørt kurve som så fin ud. Havde en del plukveer, men ikke nogle der gjorde ondt, men de kom ret regelmæssige, så man kan håbe at jeg går igang selv inden mandag 
Jeg er stadig 1 cm åben, men har nu 2 cm livmoderhals. Så enten har min egen JM mærket forkert, ellers er den lige forlænget med en cm siden fredag 
Hvis livmoderhalsen ikke er væk, vil de forsøge med stikpiller og så tage vandet når den er udslettet. Det kan jo tage fra timer til dage, men sådan er det jo når man piller ved naturens gang.
Men det tager vi med! Alt er bedre end at jeg skal gå og opbygge mere og mere angst.
Tak fordi du læste med