Kan jeg være længere henne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
8 svar
2 synes godt om
19. februar 2014

Sujan

Jeg er 9+4 og er allerede meget stor og kan overhovedet ikke skjule graviditeten.. Og mange tror ikke på jeg ikke er længere henne...
Er ikke blevet undersøgt på nogen måde.. Bare vandrejournal og blødprøver ved lægen..
Min sidste menstruation var ret voldsom... Den voldsomste jeg har haft så der er ikke tvivl om jeg har haft den.. Så kan jeg vel ikke være længere henne.

Sidste graviditet tog jeg 8 kg. På i alt og var ikke særlig stor. Nu har jeg allerede taget 3 kg. På og er tydeligt gravid... Hvad sker der dog. Kan jeg på nogen måde være længere henne???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

LinLin

Min mave voksede klart hurtigere anden og tredje gang.... Første gang tog jeg 11 kg på,anden gange 17+ ....

Men du finder da i hvert fald ud af det til nf

Anmeld

19. februar 2014

Sujan

LinLin skriver:

Min mave voksede klart hurtigere anden og tredje gang.... Første gang tog jeg 11 kg på,anden gange 17+ ....

Men du finder da i hvert fald ud af det til nf

Ja der er jo forskel på graviditeter...
Må bare vente og høre hvad de siger til NF

Anmeld

19. februar 2014

Frk.S

Altså jeg synes også jeg er blevet noget hurtigere større her 2. gang.

Der er vel også den mulighed, at det er fordi det er tvillinger.....

Anmeld

19. februar 2014

Mama2012

Tror man bliver større og at det går hurtigere anden gang 

Jeg tog kun 9 kg på og tabte dem igen på 3 uger, men regner ikke med at slippe så let denne gang 

Anmeld

20. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg har en veninde der ikke kunne skjule det mere i uge 6 allerede. Med andet barn altså. Så tror det går meget stærkere anden gang. Og 3. 4.....

Kroppen ved jo også hvad den skal.

Men de sætter jo termin ved nf, så vent og se. Som en anden også skriver... Der kan jo være to

Anmeld

20. februar 2014

ønskebørn74

Sujan skriver:

Jeg er 9+4 og er allerede meget stor og kan overhovedet ikke skjule graviditeten.. Og mange tror ikke på jeg ikke er længere henne...
Er ikke blevet undersøgt på nogen måde.. Bare vandrejournal og blødprøver ved lægen..
Min sidste menstruation var ret voldsom... Den voldsomste jeg har haft så der er ikke tvivl om jeg har haft den.. Så kan jeg vel ikke være længere henne.

Sidste graviditet tog jeg 8 kg. På i alt og var ikke særlig stor. Nu har jeg allerede taget 3 kg. På og er tydeligt gravid... Hvad sker der dog. Kan jeg på nogen måde være længere henne???

Ej tillykke sødeste.. 

Anmeld

20. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Da jeg blev 2 gang voksede jeg vildt hurtigt og var tydeligt gravid i uge 9.

Så du kan sagtens godt vokse meget her 2. gang uden, at der er 2 

Anmeld

20. februar 2014

lineog4

I min 2. Graviditet havde jeg en klar lille bule allerede i uge 8 og måtte hoppe ud af mit eget tøj næsten da jeg stod med 2 streger. 

Hvor jeg med 1. Barn kunne gemme det til efter 18. Uge.

Skal siges jeg også gemte 4. Graviditet til efter 20. Uge med løsthængende tøj så det er ikke altid sådan man bliver større og større 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.