Svie efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.122 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej
Jeg har et par gange nu haft svie og kløe efter sex med min kæreste, første gang var det svamp og fik det behandlet med noget receptpligtig cream. Det er sådan 2 mdr siden, og vi har haft sex efterfølgende uden der er kommet svie og kløe. Men nu efter en weekend sammen har jeg igen svie og kløe.

Jeg er lige blevet testet for ALLE kønsygdomme, ikke fået svar endnu, men det er samme mén som da det var svamp.

Er det normalt, eller hvad man kan kalde det, at få svamp efter sex

Kan ikke huske det er sket sådan to gange med tidligere fyre jeg har været sammen med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Muhmi

Anonym skriver:

Hej
Jeg har et par gange nu haft svie og kløe efter sex med min kæreste, første gang var det svamp og fik det behandlet med noget receptpligtig cream. Det er sådan 2 mdr siden, og vi har haft sex efterfølgende uden der er kommet svie og kløe. Men nu efter en weekend sammen har jeg igen svie og kløe.

Jeg er lige blevet testet for ALLE kønsygdomme, ikke fået svar endnu, men det er samme mén som da det var svamp.

Kan ikke huske det er sket sådan to gange med tidligere fyre jeg har været sammen med.

Da svamp er en ubalance af ph-værdien i skeden, er det ikke usandsynligt at man kan få svamp efter samleje.. Bruger I kondom? For jeg kan slet ikke tåle kondomer og får voldsomme symptomer lige efter endt samleje med kondom, lige meget hvilket jeg bruger.. Men lige i tiden bliver vi nødt til det da jeg først kan få min spiral sat op næste gang jeg har mens og der er ca. 1½-2 uger til 

Anmeld

19. februar 2014

aarhusmor

ja for nogen er det normalt. Jeg har før i mit liv været sammen med 2 hvor jeg ikke kunne tåle sæden, hvor jeg i nuværende ægteskab ingen problemer har med det.

Jeg kunne heller ikke tåle alm. kondomer dengang og hentede nogle specielle på apoteket lavet af "ægte" materialer.

Dengang brugte jeg tampax, hvilket måske også gjorde en forskel. Jeg har kun brugt bind i mange mange år og har aldrig problemet mere.

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

Åh nej bare ikke det er fordi jeg ikke kan tåle ham han er det bedste som er sket for mig virkelig længe og holder mit humør højt trods en masse negative omvæltningers i mit liv
Men det er heller ikke hver gang, derfor lidt underligt.
Jeg har fået sådan noget cream på recept og må lige prøve det igen, hvis det bliver ved.
Måske det er noget helt andet, men så får jeg svare på det fra lægen.

Håber virkelig ikke det er hans sæd jeg ikke kan tåle, det ville jo være forfærdeligt

Anmeld

19. februar 2014

Monski

Anonym skriver:

Hej

Måske er du allergisk? Prøv at få det tjekket hos lægen

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Måske er du allergisk? Prøv at få det tjekket hos lægen

Over for han sæd? Eller?
Det håber jeg inderligt ikke, det er jo ikke kommet hver gang.
Tænker om det kan være pga fugten, at man sover med særestes omkring fi, hele natten. Altså jeg går på toilettet lige efter og får vasket men der kan jo stadig rende noget sæd ud efterfølgende.

Jeg vil bare ikke være allergisk over for ham.... Det ville være skørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.