ang. det nye tema?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. marts 2008

Loggidut

skal det være et billede af hvordan vi så ud, eller et billede af hvor vi er top-stylet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2008

Nadi

Altså nu blev jeg jo først født i 80'erne ;) Men jeg er faktisk med på begge dele! -Nadia

Anmeld

25. marts 2008

ivfmarie

et gammel billede måske, ellers så gejl dig selv og efterlign de glade 80'ere. Linemus siger at man godt kan tage et digi-billede af et gammelt papirfoto, så der er ingen grænser :P Marie - der vist liiige skal kigge fotoalbum

Anmeld

25. marts 2008

Tynen

Ja, hvad med os der er født i 80érne?

Er det så babybilleder for vores vedkommende eller skal vi immitere 80ér ungdommen :D

Trine

Anmeld

25. marts 2008

ivfmarie

Tynen skriver:

Er det så babybilleder for vores vedkommende eller skal vi immitere 80ér ungdommen :D

Trine

Imitér, imitér... jeg vil SÅÅÅÅ gerne se dog med blå eyeliner og crepe-hår!!

Anmeld

25. marts 2008

Loggidut

Tynen skriver:

Trine

ahhh din gås, du blev jo først født i slutningen af 90+erne.....wannabeeeeeeeeeeeee :D

Anmeld

25. marts 2008

Tynen

ivfmarie skriver:

Tynen skriver:

Trine

Imitér, imitér... jeg vil SÅÅÅÅ gerne se dog med blå eyeliner og crepe-hår!!

Hvad du ønsker skal du få :)

Har lige den onde øjenskygge i gemmeren!

Trine - Dog uden crep! Har sgu lige fladet hår

Anmeld

25. marts 2008

ivfmarie

Tynen skriver:

Ærgeligt!! at jeg har smidt alt det gamle ud... hmmm what to do? Jeg havde glædet mig helt vildt til at lege pirat... Mon Frejas vandfarver kan bruges?

bob bob bob... det må sgu kige prøves :S

Anmeld

25. marts 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

Tynen skriver:

Ærgeligt!! at jeg har smidt alt det gamle ud... hmmm what to do? Jeg havde glædet mig helt vildt til at lege pirat... Mon Frejas vandfarver kan bruges?

bob bob bob... det må sgu kige prøves :S

ha ha...jeg sidder på samme måde og tænker...blå eyeliner....aj dem gav jeg væk til værdig-trængende teenagere som ikke havde sminke selv....men lad os nu se, nu skal jeg lige huske stilen fra dengang...noget med nogle skjorter, som man stoppede halvt ned i bukserne, og en snip som hang uden for...og huller i bukserne...hmmm......har man mon sådan nogle gamle satanner som ligger.....?...der var også noget med boogiestøvler...var der ikke?...jeg vil lige have nogle dage til det her...men det skal fandme ske skal det!

Anmeld

25. marts 2008

Nadi

Tror altså også den kommer til at stå på crephår og blå øjnskygge og blå mascare :D
Men skal bare lige hjem til min mor og hente mit crep-jern! (jep har det stadig :))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.