Så ulykkelig over mit hår.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.417 visninger
14 svar
10 synes godt om
19. februar 2014

Anonym trådstarter

For nogle måneder siden løftede jeg sløret for en veninde om at jeg måske gerne ville prøve at blive lidt lysere i håret. Hun synes det var en fed idé og ville gerne hjælpe mig.

Så begyndte hun at afblege mit hår, men det blev ORANGE? det skal lige siges at jeg havde det flotteste naturlige lange hår før. 

hun sagde det skulle farves igen, og det gjorde jeg. Men det blev bare værre! Hun sagde så at efter en sidste farve ville det være flot. Ok sagde jeg, og gjorde det.

Nu står jeg tilbage, med skulderkort hår, og slidte spidser helt op til ørerne, mit pandehår er skævt fordi mange af hårerne er knækket af, og jeg har prøvet at farve det lysebrunt igen, men det blev grønt. Og farver jeg det igen, ligner det en høstak...

jeg er SÅ ulykkelig.. MIT SMUKKE LANGE HÅR ER VÆK, og mit hår er 1/4 ligeså tykt som det var før  kan ikke engang have det i hestehale, så tyndt er det 

Hvor længe går der får man kan få vokset sit hår helt ud? Jeg havde lige brug for at komme ud med det, øv hvor er jeg ked af det. Stoler aldrig på nogen med mit hår mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Anonym trådstarter

og det værste var at alle mine veninder fortalte hvor smukt mit nye hår var  tænk at man ikke kan stole på sine veninder 

Anmeld

19. februar 2014

Mamalou

Jeg ville gå til en frisør og få set på det. Sådan noget hjemmefarvning skal man kun begå sig ud i, hvis det er lige ud af landevejen - det har du selvfølgelig lært nu

Anmeld

19. februar 2014

Noneother

Hår gror individuelt fra person til person. Der kommer nok til at gå et år eller to, afhængigt af hvor langt det var før. Regn med en cm +/- om måneden.

og så må du aldrig, aldrig, aldrig bruge hjemmeaffarvning igen. Det er det argeste l*** og det ødelægger håret.

Når håret skal være lysere, så må man til frisøren. Jeg har ALDRIG set et rigtig godt resultat med hjemme-bleg.
Don´t do it!

Det eneste du kan gøre nu er nok osse at finde en dygtig frisør der kan få styr på farven. For det er svært at gå fra den der affarvede til en ordentlig mørk farve igen, uden at den bliver grå eller grøn.

Jeg føler virkelig med dig. Det er så ærgeligt at få ødelagt sit hår.

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg ville gå til en frisør og få set på det. Sådan noget hjemmefarvning skal man kun begå sig ud i, hvis det er lige ud af landevejen - det har du selvfølgelig lært nu

Ja, men jeg vidste det jo ikke.. Stolede blindt på hende Og hun sagde hun havde en masser erfaring 

Jeg er bange for at de siger at mindst 10 centimeter skal af før de vil gøre noget, mine spidser er virkelig hø, og jeg har allerede mistet så meget af min længde 

Anmeld

19. februar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

For nogle måneder siden løftede jeg sløret for en veninde om at jeg måske gerne ville prøve at blive lidt lysere i håret. Hun synes det var en fed idé og ville gerne hjælpe mig.

Så begyndte hun at afblege mit hår, men det blev ORANGE? det skal lige siges at jeg havde det flotteste naturlige lange hår før. 

hun sagde det skulle farves igen, og det gjorde jeg. Men det blev bare værre! Hun sagde så at efter en sidste farve ville det være flot. Ok sagde jeg, og gjorde det.

Nu står jeg tilbage, med skulderkort hår, og slidte spidser helt op til ørerne, mit pandehår er skævt fordi mange af hårerne er knækket af, og jeg har prøvet at farve det lysebrunt igen, men det blev grønt. Og farver jeg det igen, ligner det en høstak...

jeg er SÅ ulykkelig.. MIT SMUKKE LANGE HÅR ER VÆK, og mit hår er 1/4 ligeså tykt som det var før  kan ikke engang have det i hestehale, så tyndt er det 

Hvor længe går der får man kan få vokset sit hår helt ud? Jeg havde lige brug for at komme ud med det, øv hvor er jeg ked af det. Stoler aldrig på nogen med mit hår mere.

Køb nogle extensions du kan bruge, så dit hår virker mere fyldigt og længere, og brug dem mens dit hår bliver sundt igen

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Hår gror individuelt fra person til person. Der kommer nok til at gå et år eller to, afhængigt af hvor langt det var før. Regn med en cm +/- om måneden.

og så må du aldrig, aldrig, aldrig bruge hjemmeaffarvning igen. Det er det argeste l*** og det ødelægger håret.

Når håret skal være lysere, så må man til frisøren. Jeg har ALDRIG set et rigtig godt resultat med hjemme-bleg.
Don´t do it!

Det eneste du kan gøre nu er nok osse at finde en dygtig frisør der kan få styr på farven. For det er svært at gå fra den der affarvede til en ordentlig mørk farve igen, uden at den bliver grå eller grøn.

Jeg føler virkelig med dig. Det er så ærgeligt at få ødelagt sit hår.

mange tak for svar  så ved næste år ved denne tid ville det være måske skulderlængde? 

Ja det er så ærgeligt.. hun sagde det virkede ligeså godt, og var ret overbevist om at sådan var det altså.. Og jeg var så DUM at jeg hoppede med begge ben i

røre aldrig hjemmefarver igen, vil bare have min naturlige farve tilbage nu 

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Køb nogle extensions du kan bruge, så dit hår virker mere fyldigt og længere, og brug dem mens dit hår bliver sundt igen

hvordan finder jeg min farve? og ødelægger de ikke håret?  det kunne være dejligt hvis man kunne fuske sig til det, men er bange for at det bliver mere ødelagt 

Anmeld

19. februar 2014

Røverdatter

Wow. Jeg ville godt nok også blive ked af det.

Jeg tør ikke farve mit hår mere, ikke fordi der førhen blev grimt ved farvning, men jeg kan bare godt lide den hårfarve jeg har og frygter multi-slidte spidser.

Jeg ville godt nok også være mega ked af det og øv over mit hår, hvis det samme var sket for mig, som med dig.

Du får dit smukke lange hår igen, men det kan være der går et stykke tid.

en krammer skal du ha.. Øv for en nedtursoplevelse!

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Wow. Jeg ville godt nok også blive ked af det.

Jeg tør ikke farve mit hår mere, ikke fordi der førhen blev grimt ved farvning, men jeg kan bare godt lide den hårfarve jeg har og frygter multi-slidte spidser.

Jeg ville godt nok også være mega ked af det og øv over mit hår, hvis det samme var sket for mig, som med dig.

Du får dit smukke lange hår igen, men det kan være der går et stykke tid.

en krammer skal du ha.. Øv for en nedtursoplevelse!

Tak for krammeren 

Jeg tør virkelig heller ikke farve det mere, håber at jeg får mit hår tilbage som det var. Det er virkelig en skuffende og sur oplevelse, især fordi jeg føler det feminine sidder i håret 

Kan godt forstå at du heller ikke vil farve det, kan ikke forstå at nogen gør det frivilligt når ens spidser bliver så ødelagte af det.. øv øv  

Og tak for din søde respons, den varmede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.