Gravid eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
14 svar
4 synes godt om
19. februar 2014

Montalbano

Jeg er meget forvirret. 

Min mens. er udeblevet i 8 dage?  Men de 3 test jeg har taget viser negative!? 

Har altid haft regelmæssig menstruation. 

Jeg har meget ømme bryster, kvalme og ondt i højre side af lysken (Men det føles som menstruation smerter) Jeg går rundt med de vildeste humørsvingninger. 

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind  ! 

Ved ikke hvad jeg skal gøre.

er der nogen der har prøvet det før? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Sitrani

Montalbano skriver:

Jeg er meget forvirret. 

Jeg har meget ømme bryster, kvalme og ondt i højre side af lysken (Men det føles som menstruation smerter) Jeg går rundt med de vildeste humørsvingninger. 

Nej det har jeg ikke, men nogle kvinder har først et højt nok hcg-niveau, til at teste positiv, lang tid efter de er blevet gravide.... Men ta til lægen! Han kam tage en blodprøve og give dig et svar, sku jeg mene

Anmeld

19. februar 2014

Snevejr84

Montalbano skriver:

Jeg er meget forvirret. 

Ja symptomerne har jeg haft uden jeg var gravid. Kroppen har det med at snyde en:/ jeg ville se tiden an og måske prøve at tænke på noget andet.

Anmeld

19. februar 2014

Montalbano

Sitrani skriver:

Nej det har jeg ikke, men nogle kvinder har først et højt nok hcg-niveau, til at teste positiv, lang tid efter de er blevet gravide.... Men ta til lægen! Han kam tage en blodprøve og give dig et svar, sku jeg mene

Tak. Ja, jeg må vente lidt endnu og så tage til lægen hvis den ikke er kommet

Anmeld

19. februar 2014

Montalbano

Snevejr84 skriver:

Ja symptomerne har jeg haft uden jeg var gravid. Kroppen har det med at snyde en:/ jeg ville se tiden an og måske prøve at tænke på noget andet.

Okay. Jeg må bare vente Tak for svar.. Føler bare vente tiden virker uendelig lang.. Ehehe 

Anmeld

19. februar 2014

FrkGranger

Jeg har selv haft ømme bryster og ondt i underlivet, men kunne først teste positiv 6+3

Anmeld

19. februar 2014

Montalbano

FrkGranger skriver:

Jeg har selv haft ømme bryster og ondt i underlivet, men kunne først teste positiv 6+3

Føltes det også som mestruation smerter? Det gør ikke overdrevet ondt, men kan mærke det spænder i siden ved lysken. 

Så dine tester var også negative i starten? 

Tak for svar

Anmeld

19. februar 2014

FrkGranger

Montalbano skriver:

Føltes det også som mestruation smerter? Det gør ikke overdrevet ondt, men kan mærke det spænder i siden ved lysken. 

Så dine tester var også negative i starten? 

Tak for svar

Ja tror jeg tog 5 test inden jeg var til lægen og smerterne mindede om menstruationssmerter men havde bare rigtig mange kramper oven i

Anmeld

19. februar 2014

Montalbano

FrkGranger skriver:

Ja tror jeg tog 5 test inden jeg var til lægen og smerterne mindede om menstruationssmerter men havde bare rigtig mange kramper oven i

Hvor lang tid gik der før du fik positiv test? Ved nemlig ikke hvornår jeg bør gå til lægen. Der er jo gået 8 dage? 

Anmeld

19. februar 2014

FrkGranger

Montalbano skriver:

Hvor lang tid gik der før du fik positiv test? Ved nemlig ikke hvornår jeg bør gå til lægen. Der er jo gået 8 dage? 

Det var da jeg var 6+3 så har nok været 10 dage over tid men syntes da du skal ringe til lægen og få en snak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.