Kursus i cake pop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
6 svar
1 synes godt om
19. februar 2014

karisima

Håber en af jer kage piger kan hjælpe mig med at få kontakt til en der kan afholde kursus i cake pop til en polterabend.

Polterabenden skal foregå i Nordvestjylland. Anyone? Der er kursus i Viborg men det bliver for dyrt i kørsel så det må gerne være en uafhængig konditor/bager der vil tjene en ekstra skilling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

karisima

Op 

Anmeld

23. februar 2014

Dot D

Hvor i Nordvestjylland og hvornår? 

Anmeld

23. februar 2014

karisima

Dot D skriver:

Hvor i Nordvestjylland og hvornår? 

I Nykøbing Mors og datoen er ikke helt fastlagt endnu men brylluppet står midt i juni så det bliver sikkert i slutningen af maj eller muligvis den første weekend af juni. 

Kender du en? 

Anmeld

23. februar 2014

Dot D

karisima skriver:

I Nykøbing Mors og datoen er ikke helt fastlagt endnu men brylluppet står midt i juni så det bliver sikkert i slutningen af maj eller muligvis den første weekend af juni. 

Kender du en? 

Har selv gjort det - det har været til fødselsdage(voksne), men det er jo lige fedt. Jeg tror dog, at det kan blive et problem for mig, da jeg er midt i eksamenerne indtil midt juni...

Anmeld

24. februar 2014

karisima

Dot D skriver:

Har selv gjort det - det har været til fødselsdage(voksne), men det er jo lige fedt. Jeg tror dog, at det kan blive et problem for mig, da jeg er midt i eksamenerne indtil midt juni...

Øv det var ærgerligt. Det ser dog ud til at polterabend´en kommer til at ligge i maj. Muligvis allerede så tidligt som 17. maj. Er det så en mulighed for dig?

Anmeld

26. februar 2014

Dot D

karisima skriver:

Øv det var ærgerligt. Det ser dog ud til at polterabend´en kommer til at ligge i maj. Muligvis allerede så tidligt som 17. maj. Er det så en mulighed for dig?

Desværre, har lige tjekket kalenderen for eksamen, og det falder sammen med noget forberedelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.