Skoliose med mange smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. februar 2014

Anonym trådstarter

Er der andre herinde, der har skoliose og mange smerter af det? 

Efter 1 graviditet er det kun blevet værre, og er lidt nervøs for hvad endnu en graviditet kan gøre! 

Jeg er ikke opereret. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Er der andre herinde, der har skoliose og mange smerter af det? 

Efter 1 graviditet er det kun blevet værre, og er lidt nervøs for hvad endnu en graviditet kan gøre! 

Jeg er ikke opereret. 

Ja.

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Ja.

Hvordan er din graviditet gået? 

Anmeld

19. februar 2014

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Hvordan er din graviditet gået? 

Den er rigtig hård, jeg har været i smertehelvede siden uge 14, jeg er blevet rådet til at tage smertestillende (contalgin) har dog været standhaftig og holdt ved mit valg om at lade vær. Men det har kostet mig nogen indlæggelser i graviditeten, jeg er meget besværet og skal have hjælp til det meste af manden, har hjælpemidler i form af rollator og badebænk osv, som sygehuset har stilt til rådighed. Jeg har fået bækkenløsning og en diskopolaps oven i hatten mens jeg har været gravid. Har heldigvis kun 14 dage tilbage til mit pks. Men det hårdt og har bestemt ikke været nogen dejlig graviditet..

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Den er rigtig hård, jeg har været i smertehelvede siden uge 14, jeg er blevet rådet til at tage smertestillende (contalgin) har dog været standhaftig og holdt ved mit valg om at lade vær. Men det har kostet mig nogen indlæggelser i graviditeten, jeg er meget besværet og skal have hjælp til det meste af manden, har hjælpemidler i form af rollator og badebænk osv, som sygehuset har stilt til rådighed. Jeg har fået bækkenløsning og en diskopolaps oven i hatten mens jeg har været gravid. Har heldigvis kun 14 dage tilbage til mit pks. Men det hårdt og har bestemt ikke været nogen dejlig graviditet..

Det var lidt af en omgang.

Er alt kommet pga. skoliosen? Må jeg spørge hvor mange grader du har og sådan?

Anmeld

19. februar 2014

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Det var lidt af en omgang.

Er alt kommet pga. skoliosen? Må jeg spørge hvor mange grader du har og sådan?

Jeg har skoliose i ryggen, samt slidgigt. Så det er en god blanding af det, også en røvfuld bækkenløsning.

Jeg tager jo smertestillende hver dag når jeg ikke er gravid, og derfor kan jeg da helt sikkert også godt mærke en forandring i og med jeg ikke har taget noget i 10 mdr nu.

Uh, det kan jeg ikke lige huske på stående fod, har mine papire liggende på det et sted, men jeg er heller ikke opereret. Vi fandt først ud af mit da jeg var 16.

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Jeg har skoliose i ryggen, samt slidgigt. Så det er en god blanding af det, også en røvfuld bækkenløsning.

Jeg tager jo smertestillende hver dag når jeg ikke er gravid, og derfor kan jeg da helt sikkert også godt mærke en forandring i og med jeg ikke har taget noget i 10 mdr nu.

Uh, det kan jeg ikke lige huske på stående fod, har mine papire liggende på det et sted, men jeg er heller ikke opereret. Vi fandt først ud af mit da jeg var 16.

Tak for svar. 

Må hellere snakke lidt med min læge, inden vi går i gang med projekt baby 2.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.