Jubiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
11 svar
16 synes godt om
19. februar 2014

Anonym trådstarter

Hurra! Jubiiiii Jeg er 4+4 idag <3 Åh.. Vi har lavet en lillesøster\bror Blev bare nødt til at skrive det, da vi ikke vil fortælle det til nogen lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

mortilfreja

Anonym skriver:

Hurra! Jubiiiii Jeg er 4+4 idag <3 Åh.. Vi har lavet en lillesøster\bror Blev bare nødt til at skrive det, da vi ikke vil fortælle det til nogen lige nu

Stort tillykke 

Anmeld

19. februar 2014

cwl

Tillykke

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

tusind tak

Anmeld

19. februar 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Stort tillykke

Anmeld

19. februar 2014

lassemor07

Anonym skriver:

Stort tillykke

Anmeld

19. februar 2014

miss freja

Tillykke med de to fine streger 

Anmeld

19. februar 2014

Mama2012

JÆJ!!!!

Tillykke med det! Vi prøver også at holde det hemmeligt denne gang - min far fylder år i slutningen af marts og vil gerne overraske der... Men ved ikke om det går så længe 

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

Mama2012 skriver:

JÆJ!!!!

Tillykke med det! Vi prøver også at holde det hemmeligt denne gang - min far fylder år i slutningen af marts og vil gerne overraske der... Men ved ikke om det går så længe 

tak og i lige måde Ja vi sad også lige og snakkede om, om vi overhovedet gad at holde det hemmeligt ret længe...... Men vi skal lige selv sluge den, og så må vi se... Vi tar det lidt som det kommer

Anmeld

20. februar 2014

Mama2012

Anonym skriver:

tak og i lige måde Ja vi sad også lige og snakkede om, om vi overhovedet gad at holde det hemmeligt ret længe...... Men vi skal lige selv sluge den, og så må vi se... Vi tar det lidt som det kommer

Virkelig sejt!

Sidste gang fortalte vi det til alle med det samme, men denne gang vil vi gerne nå at nyde det lidt selv først... Hvis altså jeg kan holde min mund 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.