Puha.. Jeg ligger her og kan ikke sove.. Jeg har været medlem her længe, men altid bare pga jeg gerne vil arbejde med børn/unge, troede aldrig jeg skulle være gravid..
Jeg har haft mange problemer med mit underliv, og min gynækolog sagde at jeg skulle være heldig hvis jeg nogensinde blev gravid.
For 8 måneder siden fandt jeg mig en dejlig kæreste, jeg har aldrig følt sådan her i mit liv før, og aldrig følt før nu at det skulle være mig og ham, som jeg gør nu. Elsker den mand højere end noget andet!
Jeg har sløset med P-pillerne i 4 år, og valgte at stoppe helt i september pga hvad gynækologen sagde.
Nu står jeg, i dag med 3 positive test, og skal ringe til lægen i morgen.
Det var et kæmpe chok for mig, virkelig.
Vi brugte hele aftnen på at snakke tingene igennem da vi har hårde odds mod os (kæmpe gæld og bor i 1 værelses, jeg har diabetes type 1) men jeg mistede min mor til selvmord for 2 måneder siden, og det gjorde alt i livet meget klart for mig.
Vi har besluttet os, at nu tager vi os sammen, og med vores støtte fra vores familier kommer vi igennem det her, får en stor bolig og styr på tingene.
Efter vi havde snakket det igennem, tænkte vi ikke længe. Vi vidste at begge vores største drøm var at blive forældre, vi troede ikke det ville være så tidligt, men vi rykker drømmen lidt!
Nu ligger jeg bare med en masse tanker i hovedet, og glæder mig til at ringe til lægen i morgen!
Knus
Sabrina :-)