#skoldkopper#forhøjetblodtryk#Igangsættelseimorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
3 svar
2 synes godt om
18. februar 2014

jlp90

Hej.
Jeg rammer min termin i morgen og der kan vi forhåbentlig fejre fødselsdag. Jeg var til jordemoder i dag og mit blodtryk var sky højt pga. Manglende søvn. Vi skulle på fødegangen til en kurve og flere tjek af babyen og blodtryk. Babyen har det fint men blodtryk ligger stadig på smertegrænsen
smertegrænsen. Vi skal derfor møde til igangsættelse i morgen kl 8 i dag blev der foretaget hindeløsning. Et problem er at min datter netop har startet på et angreb af skoldkopper som reservelægen rådede os til at holde baby og vores datter på tre på afstand af hinanden. Ikke nogen nem opgave forestiller jeg mig. Burde sove nu men tankerne kører derfor får i denne lange fortælling fra en lang dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

Rockertand

jlp90 skriver:

Hej.
Jeg rammer min termin i morgen og der kan vi forhåbentlig fejre fødselsdag. Jeg var til jordemoder i dag og mit blodtryk var sky højt pga. Manglende søvn. Vi skulle på fødegangen til en kurve og flere tjek af babyen og blodtryk. Babyen har det fint men blodtryk ligger stadig på smertegrænsen
smertegrænsen. Vi skal derfor møde til igangsættelse i morgen kl 8 i dag blev der foretaget hindeløsning. Et problem er at min datter netop har startet på et angreb af skoldkopper som reservelægen rådede os til at holde baby og vores datter på tre på afstand af hinanden. Ikke nogen nem opgave forestiller jeg mig. Burde sove nu men tankerne kører derfor får i denne lange fortælling fra en lang dag.

Held og lykke i morgen

Anmeld

18. februar 2014

Anonymo

Held og lykke med det hele

Anmeld

18. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes helt sikkert i ska be om at få lov til at blive nogle dage på sygehuset efter fødslen, når lægen råder jeg til at holde dem adskildt.

Og rigtig meget held og lykke med det hele i morgen. Håber du får en god fødsel! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.