Odder stel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
8 svar
3 synes godt om
18. februar 2014

OverTheRainbow

Hej damer! 

Jeg har en dejlig Odder Classic stående, som jeg gerne vil have et nyt stel til. Ved i om det er muligt at købe odders aluminiumsstel seperat? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

De3Guldklumper

OverTheRainbow skriver:

Hej damer! 

Jeg har en dejlig Odder Classic stående, som jeg gerne vil have et nyt stel til. Ved i om det er muligt at købe odders aluminiumsstel seperat? 

Det er det.

Har du haft x Dream stel før? Eller skal du lige tjekke om de har samme klik system

Anmeld

19. februar 2014

OverTheRainbow

Tak for svar.. nej det har jeg ikke, men de laver vel det samme "klik" system til alle deres stel/vogne? Det håber jeg da... 

Anmeld

19. februar 2014

De3Guldklumper

OverTheRainbow skriver:

Tak for svar.. nej det har jeg ikke, men de laver vel det samme "klik" system til alle deres stel/vogne? Det håber jeg da... 

Jeg mener altså at det alm stel klikkes på midt på kassen hvor x Dream stellet (som jeg selv har) klikkes på yderst på kassen

Anmeld

19. februar 2014

An&Jo

Du tager vare kassen med og så laver de kliksystemet derpå som passer til det andet stel du gerne vil have

Anmeld

19. februar 2014

OverTheRainbow

Pylle3 skriver:

Jeg mener altså at det alm stel klikkes på midt på kassen hvor x Dream stellet (som jeg selv har) klikkes på yderst på kassen

Ok... Tak for svar:-) jeg tror bare jeg tar vognen med til babysam og hører dem ad.

Anmeld

19. februar 2014

OverTheRainbow

An&Jo skriver:

Du tager vare kassen med og så laver de kliksystemet derpå som passer til det andet stel du gerne vil have

Gud hvor smart.. Det er godt nok costumized;-)! Så bør det jo kunne lade sig gøre.har du prøvet det siden du virker så dejligt sikker i dit svar?

Anmeld

19. februar 2014

An&Jo

OverTheRainbow skriver:

Gud hvor smart.. Det er godt nok costumized;-)! Så bør det jo kunne lade sig gøre.har du prøvet det siden du virker så dejligt sikker i dit svar?

Ja det har jeg.. Det er godt nok et par år siden nu, men tvivler på at de har lavet det om..

Anmeld

19. februar 2014

GUSO

Det er ikke samme klik system, men du kan købe nogle beslag du kan skrue på din kasse og man kan sagtens købe stellet seperat det koster bare + 2000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.