Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej damer!
Jeg har en dejlig Odder Classic stående, som jeg gerne vil have et nyt stel til. Ved i om det er muligt at købe odders aluminiumsstel seperat?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
OverTheRainbow skriver: Hej damer! Jeg har en dejlig Odder Classic stående, som jeg gerne vil have et nyt stel til. Ved i om det er muligt at købe odders aluminiumsstel seperat?
Tak for svar.. nej det har jeg ikke, men de laver vel det samme "klik" system til alle deres stel/vogne? Det håber jeg da...
OverTheRainbow skriver: Tak for svar.. nej det har jeg ikke, men de laver vel det samme "klik" system til alle deres stel/vogne? Det håber jeg da...
Pylle3 skriver: Jeg mener altså at det alm stel klikkes på midt på kassen hvor x Dream stellet (som jeg selv har) klikkes på yderst på kassen
Jeg mener altså at det alm stel klikkes på midt på kassen hvor x Dream stellet (som jeg selv har) klikkes på yderst på kassen
Ok... Tak for svar:-) jeg tror bare jeg tar vognen med til babysam og hører dem ad.
An&Jo skriver: Du tager vare kassen med og så laver de kliksystemet derpå som passer til det andet stel du gerne vil have
Du tager vare kassen med og så laver de kliksystemet derpå som passer til det andet stel du gerne vil have
Gud hvor smart.. Det er godt nok costumized;-)! Så bør det jo kunne lade sig gøre.har du prøvet det siden du virker så dejligt sikker i dit svar?
OverTheRainbow skriver: Gud hvor smart.. Det er godt nok costumized;-)! Så bør det jo kunne lade sig gøre.har du prøvet det siden du virker så dejligt sikker i dit svar?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128