17 mdr. og tæller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.443 visninger
9 svar
10 synes godt om
18. februar 2014

MorDk

Min datter på knapt 17 mdr. kan tælle til fire hihi det lyder så sødt. Idag talte hun på vej op af trappen. Tiden går bare så stærkt og hun lærer nyt hele tiden... 

Tæller jeres unger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

Mortilxx

MorDk skriver:

Min datter på knapt 17 mdr. kan tælle til fire hihi det lyder så sødt. Idag talte hun på vej op af trappen. Tiden går bare så stærkt og hun lærer nyt hele tiden... 

Tæller jeres unger?

Det var tidligt Fantastisk!
Min søn har kunne tælle til 10 i et halvt års tid, han kan tælle til 20 nu, men skal have lidt hjælp efter 16

Og ja, det lyder bare så sødt når de begynder og tælle Jeg har en skøn film med min søn, da han startede med at tælle, og den kan bare få smilet frem på en

Min søn fylder 3 år på søndag

Anmeld

18. februar 2014

MorDk

Nihell skriver:

Det var tidligt Fantastisk!
Min søn har kunne tælle til 10 i et halvt års tid, han kan tælle til 20 nu, men skal have lidt hjælp efter 16

Og ja, det lyder bare så sødt når de begynder og tælle Jeg har en skøn film med min søn, da han startede med at tælle, og den kan bare få smilet frem på en

Min søn fylder 3 år på søndag

Min søn har begyndte også at tælle tidligt...

Man bliver sgu så stolt altså ♥

Anmeld

18. februar 2014

Mortilxx

MorDk skriver:

Min søn har begyndte også at tælle tidligt...

Man bliver sgu så stolt altså ♥

De er bare seje de små hoveder Man kan kun være stolte af dem

Anmeld

18. februar 2014

Blirnokaldrigfru

MorDk skriver:

Tæller jeres unger?

Jep, min datter er 19 mdr og kan tælle til 6 og så kan hun synge flere børnesange uden hjælp - og så rent at man sagtens forstår det - blandt andet lille Peter edderkop og Humlebien

Anmeld

18. februar 2014

Louise H.

Isabella kan tælle til 3 :-) hun er 22 mdr.

Anmeld

18. februar 2014

Mettefpigen

Hvor dejligt :-) Jaa Lukas kan tælle til 15 :-) han er 2,5 år :-)

Anmeld

18. februar 2014

tioyv

ida blir 2 d 29/2 og hun kan tælle til 12...  og så er hun begyndt og sige a b c, kan slet ikk følge med..

Anmeld

19. februar 2014

Mor til Frederic og Freya

MorDk skriver:

Tæller jeres unger?

Der sker helt vildt meget med dem...

Vores den store var også hurtigt ude med at snakke både rent - i sætninger og tælle.

Kan huske at vi var på vej til dp da han var tæt på 1½ år og vi kørte forbi en rideskole hvor 2 piger kommer trækkende med en stor hest med hvide ben.

Frederic; mor har hest sokker på?

Mig; nej skat den har sko på, de hedder hestesko.

Frederic; wauw, hest har 4 sko på - jeg har kun 2 ben og 2 sko...

Måtte også lige smile stolt engang, for hvor kom det lige fra. Han har været hurtig til mange ting på trods af de siger drenge er mere langsomme.

Freya på 22 mdr., er bagefter pga evig sygdom og ekstra bøvl med polypper og ører som også påvirker sprog. Men hun kravlede for fuld fart da hun var knap 5 mdr og kørte på sin balance cykel til sin 1 års fødsesldag.

Anmeld

19. februar 2014

christina92

MorDk skriver:

Tæller jeres unger?

Carolina "tæller" til tre 

Hun siger: "en, en, en" med rigtig intonation 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.