Kold lungebetændelse
Og jeg har aldrig, -som i virkelig aldrig - været så skidt. Feberen holdes nede med smertestillende, og jeg sover det meste af dagen, og natten med.
Lilje er total i trods, så hende og far kan skændes så det flyver... Og jeg har virkelig ikke overskud til noget. Jeg hoster så voldsomt at jeg direkte kaster op, har de vildeste smerter i mine mavemuskler, de er sat på hårdt arbejde i den her hoste.
Samtidig er jeg så snottet, så jeg bruger saltvandsdråber, og mentholatum, men for Søren det virker ikke altid...
Heldigvis mærker jeg en del til Lillebror, hvis jeg ligger stille og drikker lidt koldt. Da jeg var på vægten i går havde jeg smidt 2 kg, heldigvis er det mig det tager på, Lillebror skal nok tage det han har brug for. Så selvom jeg nærmer mig 17+ lige om lidt, så er jeg 2 kg under min vægt fra starten. Det gør heldigvis ikke så meget, andet end jeg da har brug for nogen kræfter.
Jeg er så bange for at jeg måske har smittet Lilje, hun hoster en del nu også, og er ret udmattet. Så jeg må nok ringe efter assistance, da far ikke kan holde fri.
Nå... Så alt tyder på at det slet ikke var en influenza, men den kolde lungebetændelse som startede i søndags. De har åbenbart ret lignende symptomer... Jeg er heldigvis på penicillin.... Håber bare at være frisk snart igen
Anmeld