Baby er død og ude af mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2014

LinLin

hende-der-du-ved-nok skriver:

det er kun lige sket... her for halvanden times tid siden, skal til scanning i morgen på gyn så de kan se om den er helt fuldbyrdet eller ej.

men jeg ved at der i hvert fald ikke er en baby i mig mere da jeg fik set den

Ej hvor er jeg ked af at høre det det er bare så forfærdeligt!
prøvede det selv i sommer... 14+4...

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

18. februar 2014

miss freja

det er kun lige sket... her for halvanden times tid siden, skal til scanning i morgen på gyn så de kan se om den er helt fuldbyrdet eller ej.

men jeg ved at der i hvert fald ikke er en baby i mig mere da jeg fik set den

Øv hvor er det altså skrækkeligt. Begyndte du at bløde eller hvordan opdagede du det?

Hvor er livet bare urimeligt hårdt 

Anmeld

18. februar 2014

hende-der-du-ved-nok

miss freja skriver:

Øv hvor er det altså skrækkeligt. Begyndte du at bløde eller hvordan opdagede du det?

Hvor er livet bare urimeligt hårdt 

jeg har været syg det sidste døgns tid, og så fordi jeg gerne ville have noget at spise jeg brød mig om gik jeg med kæresten ned og handle.

jeg havde dog ikke været der så længe, før jeg kunne mærke at jeg bare skulle hjem igen, på vej hjem kan jeg mærke noget briste og meget kort tid efter kan jeg mærke at det løber ud af mig, jeg kommer hjem og på wc og kort tid efter er fosteret helt ude.

Anmeld

18. februar 2014

tweety2060

Profilbillede for tweety2060
Håber på lidt god vind!
Det gør mig ondt. Sikke en trist oplevelse.
Kram til dig!!

Anmeld

18. februar 2014

miss freja

jeg har været syg det sidste døgns tid, og så fordi jeg gerne ville have noget at spise jeg brød mig om gik jeg med kæresten ned og handle.

jeg havde dog ikke været der så længe, før jeg kunne mærke at jeg bare skulle hjem igen, på vej hjem kan jeg mærke noget briste og meget kort tid efter kan jeg mærke at det løber ud af mig, jeg kommer hjem og på wc og kort tid efter er fosteret helt ude.

Det var da helt forfærdeligt. Jeg føler så meget med dig 

Jeg håber,  at du har nogle gode mennesker omkring dig, der kan støtte dig i denne svære situation.

Anmeld

20. februar 2014

Septemberbaby2014

Åhh nej søde Det gør mig frygtelig ondt at høre!

Har du haft tegn på at det ville komme, eller var det helt uventet? Blødninger eller lign...?

Håber snart det vil lykkes dig at få to streger igen

Tanker herfra

Anmeld

20. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det gør mig så ondt at hører

Anmeld

20. februar 2014

ønskebørn74

Profilbillede for ønskebørn74
VI ELSKER VORES TVILLINGE BØLLER OVER ALT...

jeg var 13+5 og jeg er ikke gravid længere.

jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre

Krammer, det er bare ikke fair at nå så langt og så det sker..

VORES DEJLIGE TVILLINGE BØLLER,

VORES GULD.. 

Anmeld

20. februar 2014

hende-der-du-ved-nok

Septemberbaby2014 skriver:

Har du haft tegn på at det ville komme, eller var det helt uventet? Blødninger eller lign...?

Tanker herfra

jeg er tilsyneladende en af de kvinder som altid bløder under graviditet så lægerne så det heller ikke komme, men har sendt mig hjem efter diverse scanninger med ordene om at nu er det jo ikke altid at en blødning er farlig...

og det er da sikkert rigtigt nok, men når nu man har tabt så mange gange som mig så burde det da altid være et lille faresignal!

Anmeld

20. februar 2014

hende-der-du-ved-nok

Septemberbaby2014 skriver:

Tanker herfra

og næste gang jeg får to streger er det i samråd med abortus habitualis afdelingen inde på rigshospitalet eftersom jeg nu har tabt 4 gange.

denne her gang var specielt hård idet jeg kom ud over det første trimester og at jeg så fosteret ude af min krop.

jeg er bare helt tom for følelser og næsten det eneste billede jeg har i mit hoved er fosteret der nu ikke længere er en del af mig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+