Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dianabk skriver: Fredag D. 31/1-2014 kl 21 begynder mit vand og sive, jeg har hele aften været sammen med en veninde som har underholdt mig imens manden er ude og køre Gocart med arbejdet. Hun er på vej ud af døren hvor jeg pludselig føler det bliver lidt vådt i mine trusser ( tænker først om det er fordi jeg ikke kan holde på vandet. ) så jeg smutter lige ud på toilettet for at tjekke og afprøve om jeg stadig kan knibe - hvilket jeg stadig kunne. Men mit trusseindlæg er helt vådt. Tænker ikke det store over det og sender min veninde hjem. Manden kommer hjem 1 1/2 time senere og jeg fortæller hvad der er sket, men holder på at vi liiiige skal se tiden an ( for jeg var jo ikke sikker på det var vandet der var begyndt at sive ) Næste morgen ligger jeg i sengen og læser nyheder på mobilen, hvor jeg pludselig igen mærker det bliver vådt, men denne gang noget mere, mærker hurtigt om noget er kommet ud i sengen ( hvilket heldigvis ikke er tilfældet ) også ud på toilettet. Denne gang var mine trusser også våde.Jeg fortæller manden hvad der er sket og at jeg lige vil ringe til FG for at være sikker. De vil gerne se mig til et tjek, da de syntes de lyder som om det siver.Kl 9 er vi på FG og jeg bliver tjekket. Når JM tjekker mig kommer der ikke noget vand ud, men hun kan konstanters at jeg er 1 cm åben og har 1 cm livmoderhals tilbage, hun sender os ud på en lang gå tur og ber os komme tilbage om et par timer.Kl 11 er vi tilbage igen og venter på JM har tid til os igen. 15 minutter senere kommer hun ind til os, og hun tjekker igen om hun kan se om det er vandet som siver, dette kan hun stadig ikke, men tilbyder os at lave en hindeløsning som vi hurtigt takke ja tak til Hun tilbyder os at vente på en læge som gerne vil lave en gyn undersøgelse for at være helt sikre, så vi sætter os tilrette inde på stuen og venter.Kl 13.30 kommer lægen endelig og hun konstanter hurtigt at det er vandet som siver Da der nu snart er gået 18 timer siden vandet er begyndt at sive skal jeg have penicilin behandling for at være sikker på der ikke kommer infektion. Da det kun er et meget lille hul tilbyder JM at kradse hul på hinderne for at få vandet til at sive mere og få mine veer igang ( har ingen haft endnu på daværende tidspunkt )Vi bliver efterfølgende sendt hjem, med besked på at komme tilbage kl. 20medmindre der sker noget.Kl. 17.30 begynder mine veer stille og roligt at komme, de er hurtigt realmæssige og vare 30 sek og der er ca 4-7 min imellem. Vi prøver at slappe af og sove lidt ( hven F..... Kan det når man er i fødsel? ) og få lavet noget mad som vi spiser herhjemme og noget vi kan tage med. Det sidste til tasken bliver også pakket og kl. 20 er vi klar til at køre hjemmefra Kl 20.30 ankommer vi igen til FGJM tjekker mig igen, denne gang er jeg 3 cm åben og har 1/2 cm livmoderhals tilbage, hun køre en kurve på mig, alt ser fint ud og til tilbyder lavement og sende os derefter ud på gå tur på ca 1 1/2 time.Men efter 30 minutter er vi nød til at gå tilbage da mine veer er taget til og begynder at nive ret så meget.Kl. 22.30 får vi en fødestue og jeg møder en meget sød JM Signe som skal være hos mig til kl 8.De sætter vedtog op da det er vigtigt at jeg snart føder grundet det er over 24 timer siden vandet begyndte at sive. Jeg får også sat en ctg på så vi kan følge ham og en som måler mine veer.Mine veer bliver værre og værre og kl. 2.00 begynder min JM at tale om EPI og kl. 3.05 virker den og som min mand siger - så fik jeg lige min dame tilbage i 1 1/2 time. Kl. 4.30 begynder mine presse veer at komme, men lille manden står for højt til at jeg må presse ordenligt med.Hans puls falder på dette tidspunkt og han får derfor taget en Bp, som heldigvis ser fin ud.Min JM vender og drejer mig i håb om vi kan få ham den lille ned i mit bækken, men der sker ikke meget Hans puls dykker igen og denne gang bliver den nede, derfor kommer der igen en læge for at tage en Bp fra Lillemandens hoved og hun tilkalder der efter sin bagvagt og herfra går det stærkt . Hun beslutter han skal ud hurtigt og han skal tages med kop (AV) den første presse ve får jeg åbenbart ikke presset ordenligt igennem, men på de næste 2 er prinsen ude kl. 5.49 - skal siges at han valgte at have sine arme oppe over hovedet og stå skævt Han skriger med det samme og kommer op til mig og får lov at ligge der en hel time han er helt perfekt og jeg er 200% forelsket Jeg kommer desværre på OP ca 4 timer efter han er født grundet jeg har en blødningen inde i mellem kødet som ikke er blevet lukket og derfor får jeg pludseligt rigtig mange smerter. Syntes det var rigtig hårdt at jeg blev taget væk fra min mand og baby så hurtig efter - stor tudede af glæde da jeg så dem igen på opvågningen Til dem som fik læst så langt, tak fordi i gad læse min beretning
Fredag D. 31/1-2014 kl 21 begynder mit vand og sive, jeg har hele aften været sammen med en veninde som har underholdt mig imens manden er ude og køre Gocart med arbejdet. Hun er på vej ud af døren hvor jeg pludselig føler det bliver lidt vådt i mine trusser ( tænker først om det er fordi jeg ikke kan holde på vandet. ) så jeg smutter lige ud på toilettet for at tjekke og afprøve om jeg stadig kan knibe - hvilket jeg stadig kunne. Men mit trusseindlæg er helt vådt. Tænker ikke det store over det og sender min veninde hjem. Manden kommer hjem 1 1/2 time senere og jeg fortæller hvad der er sket, men holder på at vi liiiige skal se tiden an ( for jeg var jo ikke sikker på det var vandet der var begyndt at sive ) Næste morgen ligger jeg i sengen og læser nyheder på mobilen, hvor jeg pludselig igen mærker det bliver vådt, men denne gang noget mere, mærker hurtigt om noget er kommet ud i sengen ( hvilket heldigvis ikke er tilfældet ) også ud på toilettet. Denne gang var mine trusser også våde.Jeg fortæller manden hvad der er sket og at jeg lige vil ringe til FG for at være sikker. De vil gerne se mig til et tjek, da de syntes de lyder som om det siver.Kl 9 er vi på FG og jeg bliver tjekket. Når JM tjekker mig kommer der ikke noget vand ud, men hun kan konstanters at jeg er 1 cm åben og har 1 cm livmoderhals tilbage, hun sender os ud på en lang gå tur og ber os komme tilbage om et par timer.Kl 11 er vi tilbage igen og venter på JM har tid til os igen. 15 minutter senere kommer hun ind til os, og hun tjekker igen om hun kan se om det er vandet som siver, dette kan hun stadig ikke, men tilbyder os at lave en hindeløsning som vi hurtigt takke ja tak til Hun tilbyder os at vente på en læge som gerne vil lave en gyn undersøgelse for at være helt sikre, så vi sætter os tilrette inde på stuen og venter.Kl 13.30 kommer lægen endelig og hun konstanter hurtigt at det er vandet som siver Da der nu snart er gået 18 timer siden vandet er begyndt at sive skal jeg have penicilin behandling for at være sikker på der ikke kommer infektion. Da det kun er et meget lille hul tilbyder JM at kradse hul på hinderne for at få vandet til at sive mere og få mine veer igang ( har ingen haft endnu på daværende tidspunkt )Vi bliver efterfølgende sendt hjem, med besked på at komme tilbage kl. 20medmindre der sker noget.Kl. 17.30 begynder mine veer stille og roligt at komme, de er hurtigt realmæssige og vare 30 sek og der er ca 4-7 min imellem. Vi prøver at slappe af og sove lidt ( hven F..... Kan det når man er i fødsel? ) og få lavet noget mad som vi spiser herhjemme og noget vi kan tage med. Det sidste til tasken bliver også pakket og kl. 20 er vi klar til at køre hjemmefra Kl 20.30 ankommer vi igen til FGJM tjekker mig igen, denne gang er jeg 3 cm åben og har 1/2 cm livmoderhals tilbage, hun køre en kurve på mig, alt ser fint ud og til tilbyder lavement og sende os derefter ud på gå tur på ca 1 1/2 time.Men efter 30 minutter er vi nød til at gå tilbage da mine veer er taget til og begynder at nive ret så meget.Kl. 22.30 får vi en fødestue og jeg møder en meget sød JM Signe som skal være hos mig til kl 8.De sætter vedtog op da det er vigtigt at jeg snart føder grundet det er over 24 timer siden vandet begyndte at sive. Jeg får også sat en ctg på så vi kan følge ham og en som måler mine veer.Mine veer bliver værre og værre og kl. 2.00 begynder min JM at tale om EPI og kl. 3.05 virker den og som min mand siger - så fik jeg lige min dame tilbage i 1 1/2 time. Kl. 4.30 begynder mine presse veer at komme, men lille manden står for højt til at jeg må presse ordenligt med.Hans puls falder på dette tidspunkt og han får derfor taget en Bp, som heldigvis ser fin ud.Min JM vender og drejer mig i håb om vi kan få ham den lille ned i mit bækken, men der sker ikke meget Hans puls dykker igen og denne gang bliver den nede, derfor kommer der igen en læge for at tage en Bp fra Lillemandens hoved og hun tilkalder der efter sin bagvagt og herfra går det stærkt . Hun beslutter han skal ud hurtigt og han skal tages med kop (AV) den første presse ve får jeg åbenbart ikke presset ordenligt igennem, men på de næste 2 er prinsen ude kl. 5.49 - skal siges at han valgte at have sine arme oppe over hovedet og stå skævt Han skriger med det samme og kommer op til mig og får lov at ligge der en hel time han er helt perfekt og jeg er 200% forelsket Jeg kommer desværre på OP ca 4 timer efter han er født grundet jeg har en blødningen inde i mellem kødet som ikke er blevet lukket og derfor får jeg pludseligt rigtig mange smerter. Syntes det var rigtig hårdt at jeg blev taget væk fra min mand og baby så hurtig efter - stor tudede af glæde da jeg så dem igen på opvågningen Til dem som fik læst så langt, tak fordi i gad læse min beretning
Stort tillykke med ham, han er bare dejlig søde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke hvor er han sød
Ih det må have været hårdt at blive hivet væk fra baby og mand Men hvor er han dog skøn. Stort tillykke
Tillykke med ham
Hvor er han bare super dejlig
VIPpigen skriver: Stort tillykke med ham. Hvor ser han altså skøn ud
Stort tillykke med ham. Hvor ser han altså skøn ud
et-ønske skriver: Hvor er han fin, tillykke med ham
Hvor er han fin, tillykke med ham
Pcokate skriver: Tillykke
Tillykke
mille25 skriver: Stort tillykke med bette manden.
Stort tillykke med bette manden.
LinLin skriver: Tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128