Fastelavnskostume

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
12 svar
9 synes godt om
18. februar 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Måske et mærkeligt spørgsmål men her kommer det alligevel. 

Har besluttet mig for at min datter skal være pipi langstrømpe til fastelavn. Har så kig på det kostume de har i Fætter BR. Men så kom jeg til at tænke på at det jo er med bare arme og næsten bare ben. Er det ikke alt for koldt til at min datter på snart 2 et halvt år skal rende rundt i det en hel dag i vuggestuen?? Hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har de ikke Varme på? ej, pædagogerne giver hende vel bare noget andet på hvis hun bliver kold, tænker jeg

Anmeld

18. februar 2014

FrkGranger

Jeg har selv haft skiundertøj på under det korte tøj, hvis det blev holdt udendørs har det været så stort jeg har kunnet have overtøj inden under

Anmeld

18. februar 2014

Jems

Ellers kan du jo give hende strømpebukser og en bluse i Hvidt Inden under 

Anmeld

18. februar 2014

Sitrani

Omsorgsgiver skriver:

Har besluttet mig for at min datter skal være pipi langstrømpe til fastelavn. Har så kig på det kostume de har i Fætter BR. Men så kom jeg til at tænke på at det jo er med bare arme og næsten bare ben. Er det ikke alt for koldt til at min datter på snart 2 et halvt år skal rende rundt i det en hel dag i vuggestuen?? Hvad gør I?

Du giver hende da bare en hvid langærmet og et par strømpebukser på indenunder! Så er den sag løst....

Anmeld

19. februar 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Jems skriver:

Ellers kan du jo give hende strømpebukser og en bluse i Hvidt Inden under 

Ja, det kunne man men det giver ikke det komplette "look" hvis jeg kan sige det sådan. Jeg er ret mærkelig og sart når det kommer til hvordan min datter ser ud. Tror det vil komme til at se mærkeligt ud med en lang hvis bluse indenunder de korte ærmer og hvide strømpebukser indenunder shorts.

Anmeld

19. februar 2014

ano14316

Omsorgsgiver skriver:

Ja, det kunne man men det giver ikke det komplette "look" hvis jeg kan sige det sådan. Jeg er ret mærkelig og sart når det kommer til hvordan min datter ser ud. Tror det vil komme til at se mærkeligt ud med en lang hvis bluse indenunder de korte ærmer og hvide strømpebukser indenunder shorts.

Så skal du nok vælge et andet kostume, jeg ville ihvertfald sige det er for koldt uden noget indenunder...

Anmeld

19. februar 2014

Isabella_mor

Så kan hun jo bare være vinterpippi. 

Anmeld

19. februar 2014

M&F&C

Min datter fik røde strømpebukser og en rød bluse på under. Der er flere røde ting på dragten. Og det var faktisk pænt - vil vove den påstand, pænere end hvis hun var bar.

Problem solved

Anmeld

19. februar 2014

L&V

Omsorgsgiver skriver:

Strømpebukser og strøje inden under

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.