Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Billede 3
Du ser da total lækker ud i alle 3 kjoler!! Må vi ik se den gule uden jakken? Så tydeligt at du har tabt dig meget!! X
MyLove E skriver: Så har jeg brug for jeres hjælp igen Jeg skal til Svendegilde og en 18 års fødselsdag i en fest Men hvad skal jeg ha på ??
Så har jeg brug for jeres hjælp igen Jeg skal til Svendegilde og en 18 års fødselsdag i en fest Men hvad skal jeg ha på ??
Har stemt den gule. Elsker farven og synes det ser fedt ud med bæltet. Men derimod er jeg slet ikke vild med jakken til den.
De er flotte alle 3. Har stemt på den sidste Den gule synes jeg ikke er pæn med denne jakke, prøv med noget andet også lad os se det For kjole i sig selv ser rigtig flot og frisk ud.
StineW79 skriver: Du ser da total lækker ud i alle 3 kjoler!! Må vi ik se den gule uden jakken? Så tydeligt at du har tabt dig meget!! X
Pigent skriver: De er flotte alle 3. Har stemt på den sidste Den gule synes jeg ikke er pæn med denne jakke, prøv med noget andet også lad os se det For kjole i sig selv ser rigtig flot og frisk ud.
Elbæk skriver: Har stemt den gule. Elsker farven og synes det ser fedt ud med bæltet. Men derimod er jeg slet ikke vild med jakken til den.
GUL den passer mega godt til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128