trygheds scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. august 2009

LauraLW

Så er jeg lige kommet hjem fra trygheds scanning. Og heldigvis var der blink og alt så umiddelbart helt fint ud. OG der var kun 1 (puha, kunne mærke jeg ikke kunne overskue det andet lige nu, hehe).

Min termin blev dog rykket fra d 13. til d 22. Marts... no wonder at mine tests var så utydelige i starten, har jo testet laaaaaangt før tid. - Men kan nu se fra til hele 9 dage mere med kavlame og ubehag, øv.

Laura (7+3 i følge scanning, 7+1 ifølge baby.dk)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nøj det var godtnok meget du blev rykket...

Jeg ska jo scannes på torsdag. Har det bare... :-S Med det... mmm...

Dejligt at din lille har det godt, nu

Har du fået lidt ro på?

Anmeld

4. august 2009

Stine29

Betaler man selv for den trygheds scanningen eller hvordan?

Jeg led jo af mange smerter i starten og var indlagt osv. pga frygt for gravidlitet uden for livmoderen... så for 14 dage siden hjerteblink...

selvom der ikke er så lang tid til nf scanning, syntes jeg godt nok det er svært at vente, også fordi at man er i tvivl om, om jeg er 8 eller 10 uger henne...

Anmeld

4. august 2009

LauraLW

Stine29 skriver:

Betaler man selv for den trygheds scanningen eller hvordan?

Jeg led jo af mange smerter i starten og var indlagt osv. pga frygt for gravidlitet uden for livmoderen... så for 14 dage siden hjerteblink...

selvom der ikke er så lang tid til nf scanning, syntes jeg godt nok det er svært at vente, også fordi at man er i tvivl om, om jeg er 8 eller 10 uger henne...

Jeg fik en henvisning fra min læge da jeg tidl har aborteret. Prøv og ring til din læge og forhør dig :-)

Anmeld

4. august 2009

LauraLW

Zafir skriver:

Nøj det var godtnok meget du blev rykket...

Jeg ska jo scannes på torsdag. Har det bare... :-S Med det... mmm...

Dejligt at din lille har det godt, nu

Har du fået lidt ro på?

Ja, synes også det var lidt vildt... blev lidt nederen over det, hehe.

Det er enten ikke gået helt op for mig (hvad jeg lige har set), eller måske jeg bare ikke er en af dem der går helt amok over det... er sådan lidt blaaaaa... men med tiden bliver det forhåbentlig bedre.

En ting jeg dog blev glad for at høre, var at når man har set hjerteaktivitet, så sagde han at der er 95% chance for at det nok skal gå helt fint.

Kan godt følge dig mht torsdag! Især fordi du ikke kan få alle de svar du ønsker dig. Men 1 ting ad gangen, som det første er det jo rart at se at den er der, og der er hjerteblink. Krydser for dig.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.