Fyld til bryllupskage - kan dette gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.231 visninger
4 svar
1 synes godt om
18. februar 2014

Frk-Lotusblomst

Hej piger..

Vi skal selvfølgelig have en bryllupskage til vores bryllup. Vi har længe tænkt fyld og har bare ikke kunne finde MIXET!!. Vores farvetema er sølv, hvid, lyserød. så derfor synes vi der skal være noget med hindbær. Så tænkte jeg hindbær/hvid chokolade mousse..

Min kæreste er vild med lakrids is. og derfor har jeg, efter at have søgt vild og voldsomt kommet på denne kombination:

1 lag med hindbærmousse.
1 lag med lakridsganache med hvid chokolademousse.

Kan det gå? og hvad med bundene? (må ikke indeholde mandler)

Der vil blvie lavet chokolade muffins toppet med hindbærmousse (evt. hindbær/hvischokolade mousse) med sølv kugler på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

Team Putte

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger..

Vi skal selvfølgelig have en bryllupskage til vores bryllup. Vi har længe tænkt fyld og har bare ikke kunne finde MIXET!!. Vores farvetema er sølv, hvid, lyserød. så derfor synes vi der skal være noget med hindbær. Så tænkte jeg hindbær/hvid chokolade mousse..

Min kæreste er vild med lakrids is. og derfor har jeg, efter at have søgt vild og voldsomt kommet på denne kombination:

1 lag med hindbærmousse.

Der vil blvie lavet chokolade muffins toppet med hindbærmousse (evt. hindbær/hvischokolade mousse) med sølv kugler på.

Jeg tror bare jeg ville lave en hvid chokoladecreme med et strejf af lakrids Eller lade lakridsen indgå i en simpel PSC

Bundene ville jeg lade være anonyme lyse bunde så det ikke overdøver den hvide chokoladecreme.. Evt. lyse vanillebunde

Anmeld

18. februar 2014

MyLove E

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger..

1 lag med hindbærmousse.

Lige et side spring. Jeg har en masse små Hjerter i sølv og to forskellige lyserøde :-)
Hvis det er noget. Er lige på vej ud af døren men kan sende billede senere :-)

Anmeld

18. februar 2014

tarkoflen

Jeg synes det lyder MEGA lækkert! Hindbær, hvid chokolade og lakrids smager så godt sammen! Men jeg synes du skal prøve det af inden, og jeg gad godt være mundskænk

Anmeld

18. februar 2014

Tulipan

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger..

1 lag med hindbærmousse.

Jeg lavede en kage forleden med chokoladebunde og flødeskums-flourmelis-lakridscreme hvor der var blåbær i. Den var super god

Er sikker på det også ville være lækkert med hindbær.

Så man kan sagtens have chokoladebunde sammen med en lakridscreme.

Med mindre du absolut vil have hvid chokolade, så er mørke chokoladebunde altid mega lækkert sammen med hindbærcreme. (har jeg lavet mange gange med succes )

Og så en lakridscreme til det andet lag. Man kan fx lave nogle på flødeost der bliver rigtig gode

Er sikker på det vil blive vildt lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.