Softshell dragt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.004 visninger
6 svar
1 synes godt om
18. februar 2014

moaren

...er det noget der kan anbefales?

Hvornår bruger man dem og evt. i stedet for hvad?

Knægten er 10 måneder og overvejer en heldragt til ham, men ved ikke om det er unødvendigt.

Hvad siger i? Er det et must-have, eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

Mor til Majbørn

Iver skriver:

Knægten er 10 måneder og overvejer en heldragt til ham, men ved ikke om det er unødvendigt.

vi har sådan en til vores dreng, og den fungerer i stedet for flyverdragt på de dage hvor det ikke er så koldt. Han får sin varme jakke over på de koldere dage.

Det er lidt nemmere for ham at bevæge sig rundt i, i stedet for en flyverdragt og var rigtig fin da han liiiige var begyndt at gå og stadigvæk kravlede rundt noget af tiden.

Det fungerer godt som en overgangs-ting, men det er bestemt ikk noget must.

Anmeld

18. februar 2014

Chili

Iver skriver:

Vi havde en i stedet for termotøj, da vore dreng startede i vs i august der var han 10 måneder.
Vi købte den lidt for stor, så kan han forhåbentlig passe den nu her når flyverdragten forhåbentlig snart skal af
Han har også sovet i den her igennem vinteren.
Jeg synes bare softshell er "pænere" en termotøj

Anmeld

18. februar 2014

BabyMus

Da jeg arbejdede i en børnehave her i efteråret, der var der nogle af børnene der havde den på. Pædagogerne synes det var en super smart idé. De havde den på inden det var sådan helt koldt og inden behovet for en meget varm flyverdragt. Med deres almindelige tøj inden under. Vil tro man kan gøre det samme igen til foråret, når der ikke er så stort behov for flyverdragt, men det stadig kan være lidt koldt. Ligesom vi andre har en overgangsjakke på.

Anmeld

18. februar 2014

birthee

Jeg har brugt softshell-flyverdragt til min datter, og har faktisk lige købt en til hende nu her, så hun har den når det bliver overgangstøj-tid i børnehaven.. Jeg kan godt lide tanken om at hun "hænger sammen" på midten, og ikke skiller på maven, ligesom man kan risikere med termotøj... Regner også med jeg skal finde en til lillebror - kig evt. efter dem brugt, så er det lidt billigere 

Anmeld

18. februar 2014

VIPpigen

Jeg spurgte faktisk efter thermo til min datter den gang. Men snakkede frem og tilbage med ekspedienten, og thermo ventilere ikke særlig godt i forhold til softshell.

Vores datter er en meget varm pige, så hun skal have en god temperatur når hun er ude. Derfor faldt valget helt automatisk på softshell. Vi bruger den når temperaturen er over de 6-7-8 grader, så er en flyverdragt alt for varm. Vi bruger den i foråret, efteråret, og de regnvåde, kølige sommerdage... Jeg elsker simpelthen det produkt

Anmeld

18. februar 2014

moaren

Hvordan er den for dem at sove i, i forhold til fx. en fleecedragt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.