hjælp jeg er gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. februar 2014

Anonym trådstarter

Troede vi var klar til et barn nr. 3, men står så her til formiddag med en bragende positiv test, det går et  lyn igennem mig, jeg er skrækslagen, har lyst til at tude, og ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg har nu datter på lidt over 3 år, en søn på 1½ så de vil når lillebror eller lillesøster kommer til verdenen, være næsten 4 og 2 år og 3 måneder, plus minus lidt
Andre der har 3 børn så tæt på hinanden, nogle erfaringer, eller andet?? Jeg er helt ude i torvene! Jeg ved barnet nok skal blive en ønskebarn, så abort er slet ikke på tale, men lige nu.................. hold da helt op jeg er angst!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

Disa

Allerførst et kæmpe kram  og et stort tillykke med testen.

Kan kun forestille mig hvordan det må være, men er sikker på at du bliver en sej mor til 3, tænk på hvor store de 2 første er inden bebs kommer, og din store pige kan helt sikkert hjælpe med mange ting i den alder.

Anmeld

18. februar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Troede vi var klar til et barn nr. 3, men står så her til formiddag med en bragende positiv test, det går et  lyn igennem mig, jeg er skrækslagen, har lyst til at tude, og ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg har nu datter på lidt over 3 år, en søn på 1½ så de vil når lillebror eller lillesøster kommer til verdenen, være næsten 4 og 2 år og 3 måneder, plus minus lidt
Andre der har 3 børn så tæt på hinanden, nogle erfaringer, eller andet?? Jeg er helt ude i torvene! Jeg ved barnet nok skal blive en ønskebarn, så abort er slet ikke på tale, men lige nu.................. hold da helt op jeg er angst!!!

Jeg er ud af en søskendeflok på 3, og da jeg blev født var min bror og søster henholdsvis 2 og 4 år Vi har haft stor glæde af hinanden som børn, og mine forældre har klaret det godt, selvom det kunne være hårdt til tider mens vi var så små.

Tillykke med din spire

Anmeld

18. februar 2014

Kløver

Jeg venter nr 3, min den ældste vil være 3.5, og min datter 2 år og 3 mdr når lillebror kommer til verden

Anmeld

18. februar 2014

Anonym trådstarter

Pyha det er rart men ikke er helt alene i sådan en situtation.. Håber virkelig at folk har ret, når de siger at det 3. barn er det letteste!

men hold op hvor er det uvirkeligt lige nu!

Anmeld

18. februar 2014

LJMNA

Vi har 3 børn (2 piger og en lillebror) 

vores den ældste er 3, den mellemste 12 mdr og den yngste 5 uger

de har simpelthen så meget glæde af hinanden allerede de 2 ældste så tror kun det bliver sjovere med alderen

Anmeld

18. februar 2014

hekran

Da jeg fandt ud af, at jeg var gravid med nr. 3, var de 'store' 1 og lige 3 år gamle. Det var de stadig, da hun blev født. Siden hen har vi også fået en nr. 4 og der er tæt mellem dem allesammen hhv. 21, 23 og 26 måneder imellem. De er hinandens og vores største gave

Anmeld

18. februar 2014

Anonym trådstarter

hekran skriver:

Da jeg fandt ud af, at jeg var gravid med nr. 3, var de 'store' 1 og lige 3 år gamle. Det var de stadig, da hun blev født. Siden hen har vi også fået en nr. 4 og der er tæt mellem dem allesammen hhv. 21, 23 og 26 måneder imellem. De er hinandens og vores største gave

Åh det er jo guld værd at høre!

Anmeld

18. februar 2014

hekran

Anonym skriver:

Åh det er jo guld værd at høre!

Vores 3er var en overraskelse og vi skulle lige sluge nyheden, men inderst inde har vi nok altid ønsket flere børn. Havde dog ikke regnet med, at de kom så tæt.
Før du ved det, kommer du også til at se frem til en lille lækker ny

Anmeld

18. februar 2014

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg har tre piger,  der er tre et halvt år i mellem den ældeste og den yngste.

vi nyder vores tre tøsser, og de har utrolig glæde af hinanden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.