HJÆLP!... Skal jeg ringe til fødegangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
5 svar
10 synes godt om
17. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 34 med nr. 2 og har idag haft ondt over lænden og har siden i eftermiddags haft kvalme og kraftige plukveer. I starten lagde jeg mig bare til at sove i troen at det ville gå over af sig selv, men det er det ikke og nu er de der hver 5-15 minut og jeg har ikke mærket så meget til den lille.

Jeg ville personligt ikke være vildt bekymret hvis det ikke var fordi jeg fødte min første ved akut kejsersnit pga. slem svangerskabsforgiftning med kramper.

Bør jeg se tiden an eller ringe til fødegangen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Kay

jeg ville ringe hvis jeg var dig... heller et par gange for meget end en for lidt 

Anmeld

17. februar 2014

Isabella_mor

Giv dem et kald og forklar din situation.. De er bedre til at vurdere det end os. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt. De er der jo for at tage sig af den slags

Anmeld

17. februar 2014

Alexander&Lærke

Giv dem et kald, de ved bedst.  Især hvis du ikke ar mærket så meget til den lille som ellers. 

Anmeld

17. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

enig med de andre

Hellere ringe 10 gange for meget end en gang for lidt...

Anmeld

17. februar 2014

Anonym trådstarter

En lille update: jeg ringede til fødegangen og hun sagde jeg skulle pakke toilettasken og komme derud. Efter at have kørt en strimmel, målt mit blodtryk og temp. sagde hun at jeg havde en lille smule feber, men ikke noget alvorligt, så jeg er blevet sendt hjem med besked om at skulle slappe af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.