Hvilken cykelstol har I???? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.257 visninger
16 svar
2 synes godt om
17. februar 2014

Malonde1985

Ja  Hvilken cykelstol har I?????? Jeg skal ha købt en ny, da min cykel blev stjålet (faktisk lige efter vi havde sat cykelstol på )

Vi havde en Bobike, og overvejer den igen, men vil gerne høre for og imod 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Nea85

Malonde1985 skriver:

Ja  Hvilken cykelstol har I?????? Jeg skal ha købt en ny, da min cykel blev stjålet (faktisk lige efter vi havde sat cykelstol på )

Vi har begge Yepp på vores cykler. Jeg kan rigtig godt lide, at "ryglænet" er så højt, og så er den virkelig nem at skifte fra én cykel til en anden (med beslag). Den ligger i den dyre ende til omkring 1200 hos cykelhandlere, men jeg kan varmt anbefale den!

Og så synes jeg det er fedt at den fås i så mange farver!

Anmeld

17. februar 2014

Malonde1985

Den kender jeg ikke  prøver lige at tjekke den ud 

Anmeld

17. februar 2014

Nea85

Malonde1985 skriver:

Den kender jeg ikke  prøver lige at tjekke den ud 

Jeg glemte at skrive, at de fås lidt billigere på nettet. Jeg købte nr. 2 på cykelpartner.dk

Man kan få et beslag, så man kun behøver at købe en stol. Vi valgte dog at købe to, da der ikke er så god mulighed for opbevaring i vuggestuen

Anmeld

17. februar 2014

Malonde1985

Nea85 skriver:

Jeg glemte at skrive, at de fås lidt billigere på nettet. Jeg købte nr. 2 på cykelpartner.dk

Man kan få et beslag, så man kun behøver at købe en stol. Vi valgte dog at købe to, da der ikke er så god mulighed for opbevaring i vuggestuen

Ja så godt lige at man kan få den til 999,-.. har lige prøvet om der var nogle på DBA, men øv øv. 999,- er desværre langt over budgettet 

Anmeld

17. februar 2014

Nea85

Malonde1985 skriver:

Ja så godt lige at man kan få den til 999,-.. har lige prøvet om der var nogle på DBA, men øv øv. 999,- er desværre langt over budgettet 

Det ER også rigtig mange penge, men efter min mening er de rigtig godt givet ud.
Jeg kender desværre ikke andre modeller, men jeg håber, at andre kan byde ind med noget

Anmeld

17. februar 2014

L&V

Vi har den fra coop den er super fin til vores behov

Anmeld

17. februar 2014

Alexander&Lærke

Jeg har en fra Kvickly, kan ikke lige huske navnet, men den har jeg været super godt tilfreds med. Nu cykler jeg også mest kun om sommeren, så det skulle ikke være en dyr stol. Men den er super til prisen, faktisk bedre end den hamax jeg havde til min søn. 

Anmeld

17. februar 2014

Maja_4000

Vi havde også yepp, men den er desværre blevet stjålet sammen med min cykel så jeg følger lige med

Anmeld

17. februar 2014

B&J

Malonde1985 skriver:

jeg er vild med bobike vi har selv en og vores dreng sidder så godt i den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.