jeg er blevet scannet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.494 visninger
29 svar
43 synes godt om
17. februar 2014

Kay

ja det var i dag... og det ser rigtig fint ud... fin blomme sæk og et lille bitte bitte foster... de skyder mig til at være ca. 5+

så jeg har kunne teste posetov i uge 3+  

men de kunne ikke måle rigtig noget endnu... så jeg skal komme igen om 14 dage og blive scannet igen for at finde en mere præcis termin og forhåbentligt se et lille hjerte  

har bryst spændinger on and off, og er ik ret sulten... spiser ik ret meget... håber ikke det bliver til kvalme som i min første graviditet 

vi fik ik noget billed med... der var heller ik ret meget at tage billed af endnu jo 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

VIPpigen

Fantastisk... Stort tillykke... Og den lille spir bliver bare siddende denne gang

Anmeld

17. februar 2014

Leob

Kay skriver:

ja det var i dag... og det ser rigtig fint ud... fin blomme sæk og et lille bitte bitte foster... de skyder mig til at være ca. 5+

men de kunne ikke måle rigtig noget endnu... så jeg skal komme igen om 14 dage og blive scannet igen for at finde en mere præcis termin og forhåbentligt se et lille hjerte  

har bryst spændinger on and off, og er ik ret sulten... spiser ik ret meget... håber ikke det bliver til kvalme som i min første graviditet 

vi fik ik noget billed med... der var heller ik ret meget at tage billed af endnu jo 

Stort tillykke!! Er så glad på dine vegne 

Anmeld

17. februar 2014

Kay

VIPpigen skriver:

Fantastisk... Stort tillykke... Og den lille spir bliver bare siddende denne gang

hun sagde at det så ud som om den sad godt fast 

Anmeld

17. februar 2014

Kay

Leob skriver:

Stort tillykke!! Er så glad på dine vegne 

tak  

Anmeld

17. februar 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Kay skriver:

Kæmpe stort tillykke

/ Taco78 

Anmeld

17. februar 2014

Moma

Fantastisk - stort tillykke med det!

Anmeld

17. februar 2014

Kay

Taco78 skriver:

Kæmpe stort tillykke

Anmeld

17. februar 2014

Kay

Moma skriver:

Fantastisk - stort tillykke med det!

mange tak 

Anmeld

17. februar 2014

LilleSmølf

Stort tillykke!

Jeg kunne også teste vildt tidligt, men det førte så også til HG så knapt så fedt Men hey, jo mere hormon og jo mere kvalme, jo bedre sidder baby fast.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.