De første symptomer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. februar 2014

EKBJ

Hvad var jeres første symptomer? 

Jeg har de sidste par dage kastet op, haft dårlig mave, kvalme og været svimmel... ved ikke om det er omgangssyge eller??? Jeg kan nemlig godt være gravid... men kan det være symptomer? 

Første gang fandt jeg først ud af det da jeg var tre måneder henne, så kan ikke genkendte det fra første gang.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det kunne godt lyde som en omgang influenza. Men dermed heller ikke sagt at du ikke kan være gravid.

Mine første symptomer var ømme bryster, menssmerter. Lidt kvalme når jeg havde spist. 

Efter jeg er blevet gravid har jeg til gengæld været syg ret ofte. Har læst et sted at kroppen nedsætter ens imunforsvar i starten. 

Test ved dagen du skal/skulle have mens. 

Anmeld

17. februar 2014

EKBJ

SDD skriver:

Det kunne godt lyde som en omgang influenza. Men dermed heller ikke sagt at du ikke kan være gravid.

Mine første symptomer var ømme bryster, menssmerter. Lidt kvalme når jeg havde spist. 

Efter jeg er blevet gravid har jeg til gengæld været syg ret ofte. Har læst et sted at kroppen nedsætter ens imunforsvar i starten. 

Test ved dagen du skal/skulle have mens. 

Jeg tænkte også noget influenza i første omgang, men det "plejer" bare og være meget værre. Jeg er sjældent syg, men når jeg er det så er jeg rigtig syg  
- så tænkte jeg det måske kunne være fordi jeg var gravid, men det er ikke mere end 4 dage siden... 

Anmeld

17. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvor længe siden er det du havde mens sidst? Tænker, hvis du nu liiige har haft mens, så er det jo nok ikke graviditet du mærker, men hvis du snart skal have mens er det jo en anden snak 

Mine første tegn var tunge og lidt ømme bryster og sart lugtesans.

Anmeld

17. februar 2014

EKBJ

Mor11 skriver:

Hvor længe siden er det du havde mens sidst? Tænker, hvis du nu liiige har haft mens, så er det jo nok ikke graviditet du mærker, men hvis du snart skal have mens er det jo en anden snak 

Mine første tegn var tunge og lidt ømme bryster og sart lugtesans.

jeg skal have den igen om 1,5 uge :-)

Anmeld

17. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
EKBJ skriver:

jeg skal have den igen om 1,5 uge :-)

Så er det nok liiige tidligt nok at have kraftige symptomer som opkast.

Anmeld

17. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg vågnede med morgenkvalme dagen efter ægløsning og sex

dernæst kom diverse lugte blev slemme for mig at være i nærheden af... blandt andet min elskede kaffe

Allerede indenfor de første 5 uger udvidede min mave sig så jeg ikke kunne lukke mine bukser til trods for jeg i forvejen var overvægtig...

Anmeld

17. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
EKBJ skriver:

Jeg tænkte også noget influenza i første omgang, men det "plejer" bare og være meget værre. Jeg er sjældent syg, men når jeg er det så er jeg rigtig syg  
- så tænkte jeg det måske kunne være fordi jeg var gravid, men det er ikke mere end 4 dage siden... 

Ja.. Du må jo bare teste på forventet menssdag

Og læg gerne en Update ind

Så skal jeg nok  For dig 

Anmeld

17. februar 2014

Anonymo

EKBJ skriver:

Hvad var jeres første symptomer? 

Jeg har de sidste par dage kastet op, haft dårlig mave, kvalme og været svimmel... ved ikke om det er omgangssyge eller??? Jeg kan nemlig godt være gravid... men kan det være symptomer? 

Første gang fandt jeg først ud af det da jeg var tre måneder henne, så kan ikke genkendte det fra første gang.. :/

Jeg havde lidt murren i underlivet omkring uge 6 mener jeg ellers havde jeg kun en uges kvalme omkring uge 9

Anmeld

17. februar 2014

VIPpigen

De aller første symptomer er begyndt lige omkring 3+0, så der hvor ægget har sat sig fast. Begge gange har symptomerne været at jeg er vågnet om natten, og haft det alt for varmt. Så begge gange har jeg åbnet vinduet. Første gang var sidst i marts, og faktisk pisse koldt, men jeg skulle bare have kold luft. Anden graviditet var midt november, igen piv koldt. Og jeg er som regel en rigtig frossenpind...

kvalme og alle de andre symptomer er først begyndt efter 4+ eller helt henne ved 6+

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.